  • 1. Data: 2004-06-29 22:56:51
    Temat: program HomeCash
    Od: "Xarec" <x...@p...onet.pl>

    Witam wszytskich !!
    Szukam osoby która posługuje się programem HomeCash Banku Śląskiego Jestem
    użytkownikiem tego programu Natomiast przy reinstalacji systemu program ten
    został wykasowany przezemnie Jak sie teraz okazało zgubiłem drugą dyskietkę
    z tym programem Pierwsza jak i bpd mam Natomiast gdyby ktoś mógł mi przesłać
    na meila drugą dyskietkę instalacyjną lub podać linka skąd mógłbym ją
    ściagnąć Jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne Z góry serdeczne dzięki