  • 1. Data: 2005-10-18 18:41:49
    Temat: Lukas polecenie zaplaty
    Od: tenesu <t...@n...net>

    jest przypadek, ze polecenie zaplaty (Era) nie wykonalo sie u Lukasa jak
    powinno dwa dni temu. czy ktos jeszcze zaobserwowal taki efekt? czy
    rzeczywiscie trzeba informowac o zmianie numeru konta tych, co wykonuja
    polecenie zaplaty?

    --
    tenesu

  • 2. Data: 2005-10-18 19:50:03
    Temat: Re: Lukas polecenie zaplaty
    Od: tenesu <t...@n...net>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote in news:dj3iq6$ln1$1
    @kjonca.kjonca.bogus:

    > A niby skąd mieliby się o tym dowiedzieć[1] ?

    no coz. byla informacja, ze oba numery kont sa wazne do jakiegos tam terminu.
    skoro sa wazne dla przelewow, to powinny byc tak samo wazne dla polecenia
    zaplaty.

    --
    tenesu

  • 3. Data: 2005-10-18 20:04:29
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A niby skąd mieliby się o tym dowiedzieć[1] ?

    Cóż, to normalne. To po prostu Lukas.
    Oby tak nie było w każdym banku.

    Chciałem zauważyć, że Lukas ostatnio dementował pogłoski, jakoby bank miał
    jakiekolwiek problemy z nowym system. Jednocześnie w liście wysłanym do
    klientów uspokajał, że stary numer konta zachowuje funkcjonalność do końca
    2006 roku.

  • 4. Data: 2005-10-18 20:34:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    tenesu wrote:
> [...]
    > polecenie zaplaty?
    A niby skąd mieliby się o tym dowiedzieć[1] ?
    inna sprawa, że kiedyś, przy wdrażaniu nrb, była procedura informowania
    o nowym numerze konta, być moze istnieje do dziś.

    KJ

    [1] choć z drugiej strony elegancko ze strony lukasa byłoby takie PZ
    zrealizować a np. pocztą wewnętrzna poinformować "panie kowalski niech
    pan w tej erze zmieni.

  • 5. Data: 2005-10-18 20:47:02
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "tenesu" <t...@n...net> napisał w wiadomości
    7...
> [...]
    > powinno dwa dni temu. czy ktos jeszcze zaobserwowal taki efekt? czy
    > rzeczywiscie trzeba informowac o zmianie numeru konta tych, co wykonuja

    ja mialem zrealizowane zlecenie z Plusa tydzien temu, czyli juz po wejsciu
    nowego systemu, ba w jego pierwszym dniu roboczym i wszystko o czasie
    wiec tu dopatruj sie raczej winy ze strony ery
    znajomemu kiedys TPSA nie pobrala kasy i sama wystosowala do niego wezwanie
    do zaplaty

  • 6. Data: 2005-10-18 21:18:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    tenesu wrote:[...]
    > no coz. byla informacja, ze oba numery kont sa wazne do jakiegos tam terminu.
    Fakt. Jakoś mi to wyleciało z głowy.
    KJ

  • 7. Data: 2005-10-19 06:01:46
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl>

    U mnie Polecenie Zapłaty dla Ery wykonało się w nowym systemie bez żadnych
    problemów, ale jednocześnie dwie niezależne osoby w Lukasie potwierdziły mi że
    docelowo (do końca 2006) muszę oficjalnie zmienić numer konta dla każdego z
    moich PZ. Należy to wg ich wskazówek uczynić dokładnie w identyczny sposób jak
    przy zakładaniu nowego Polecenia Zapłaty tyle że wpisując na formularzu nowy
    numer konta zamiast starego.

    C. Sawicki

  • 8. Data: 2005-10-19 15:40:09
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

> [...]
    > powinno dwa dni temu. czy ktos jeszcze zaobserwowal taki efekt? czy
    > rzeczywiscie trzeba informowac o zmianie numeru konta tych, co wykonuja

    zadzwoń do Ery (do DzOPA 608966) i podaj nowy numer rachunku, zostanie
    zmieniony i zobaczysz czy PZ pojdzie.
    Dodatkowo prawie zawsze mozna sprawdzić jaka była odpowiedz banku przy
    probie realizacji.

    --
    pozdrawiam
    Arti