  • 1. Data: 2005-10-18 15:38:01
    Temat: Wplata za granica na swoje konto w Lukasie.
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    witam,
    Takie male pytanie. Bardzo mozliwe, ze bede przez jakis czas pracowal w
    Szwecji i chcialbym sobie wplacac kase do LB w PL coby realizowac wszelkie
    platnosci etc z konta, ale jak sie dowiedzialem w LB nie jest to takie latwe
    ... Lukas nie prowadzi transakcji miedzynarodowych i mila Pani zaproponowala
    mi 3 warianty.
    1/ Bank za granica ma korespondenta w PL i za jego posrednictwem przesylane
    sa srodki
    2/ Bank za granica wskazuje Raiffeisen (korespondent LB) w PL i przez niego
    realizowana jest operacja
    3/ Raiffeisen Szwecja -> Raiffeisen PL -> LB
    Jaki wariant Waszym zdaniem bedzie najkorzystniejszy dla mnie (koszty, czas)
    a moze jest jeszcze jakis o ktorym mi nie powiedziano ...
    Dzieki i pzdr
    jareka

  • 2. Data: 2005-10-18 15:44:20
    Temat: Re: Wplata za granica na swoje konto w Lukasie.
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    fakt, Lukas nie ma biura transakcji miedzynarodowych i robi to przez
    Reiffeisena.
    Podajesz wiec na przelewie swift code Reifeeisena potem IBAN Lukasa i
    dojdzie.

  • 3. Data: 2005-10-19 12:49:55
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    jareka napisał(a):
> [...]
    > Jaki wariant Waszym zdaniem bedzie najkorzystniejszy dla mnie (koszty, czas)
    > a moze jest jeszcze jakis o ktorym mi nie powiedziano ...

    Sprawdź jeszcze ofertę Nordei. Mają chyba placówki w Szwecji i będzie
    można wypłacać za darmo polską kartą z ich bankomatów. Nie wiem jak z
    przelewami międzynarodowymi między Nordeą Szwecja a Nordeą Polska.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2005-10-22 00:58:59
    Od: Paweł Ołowski <pawe_NOSPAM_@_NOSPAM_tiu.pl>

    Jesli otworzysz konto w Szwecji w Nordei i w PL w Nordei i oba rachunki
    będą w tej samej walucie to będziesz mogl wykonac przelew tzw
    Nordea-Payment bez zadnych prowizji... a i kasa pomiedzy 2ma rachunkami
    przeplywa prawie-natycmiastowo.
    A juz przelew z Nordea do LB to bodajze 0,60pln jesli sie nie myle :)

    Pozdr