  • 1. Data: 2005-10-18 18:09:46
    Temat: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "karrara" <k...@g...pl>

    Błagam o rade do którego banku się zwrócić po kredyt mieszkaniowy bo mam
    dośc skomplikowana sytuację, a mianowicie :
    - mieszkanie nowe - wartość 140598 zł, wkład własny 28100 zł
    - mąż - dochód netto udokumentowany składkami do ZUS 630 zł - praca na umowe
    o prace na czas nieokreślony - monter G-K, w umowie premia cos kolo 1000 zl
    od ktorej nie ma odprowadzanego podatku i calej reszty - kasa na reke, rata
    kredytu gotówkowego 340 zł
    - ja - od maja do konca lipca umowa zlecenie na 1000 netto, potem u tego
    pracowcy umowa o prace na czas określony do 28.02.2005 na 1150 netto - kasa
    na konto - inżynier budowy
    - mamy dwoje dzieci - w dowodach osobistych tylko jedno jest wpisane
    - do kreytu dołączaja się moi teściowie - dziłalnośc gospodarcza na zasadach
    ogolnych (prowadzona 10 lat)- - przychód coś koło 88000, dochód netto
    miesięczny ok. 3300 zł, składki na ubezpieczenie na życie coś ok. 250
    zł/m-c. Od 2 miesięcy mają dochody z wynajmu lokali 5500 zł netto
    miesięcznie i właśnie wykańczają kolejne, umowy wynajmu są podpisane na czas
    nieokreślony z zastrzeżeniem że nie mogą byc zerwane bez poważnej przyczyny,
    czyli np. niewypłacalności najmcy przed upływem 2 lat od podpisania.
    Właśnie dostałam telefon z BPH, że nie mamy zdolności kredytowej, ale jak
    załatwie papier od pracodawcy, że przewiduje przedłużenie umowy o pracę to
    wezmą moje dochody pod uwagę i wtedy będzie OK, ale jakoś nie chce mi się w
    to wierzyć, bo gdzie nie pytałam to żaden bank nie uwzględni moich dochodów
    bo nie mam 3 miesięcy wstecz i 6 w przód ona umowie o pracę.
    Poradźcie mi coś bo ja juz osiwieję. Więcej kasy nie wyłuskam, a musze
    dostać ten zakichany kredyt.
    Błagam o pomoc i z góry dzięki wszystkim dobrym duszyczkom.
    Pozdrawiam
    Karrara

  • 2. Data: 2005-10-18 18:50:58
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "karrara" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dj3dpd$pc5$1@inews.gazeta.pl...

    > Błagam o rade do którego banku się zwrócić po kredyt
    > mieszkaniowy

    Expander?

  • 3. Data: 2005-10-18 20:03:57
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 18-10-2005 o 20:09:46 karrara <k...@g...pl> napisał:

> [...]
    > za?atwie papier od pracodawcy, ?e przewiduje przed?u?enie umowy o prac?
    > wezm? moje dochody pod uwag? i wtedy b?dzie OK, ale jako? nie chce mi
    > si? w
    > to wierzyae, bo gdzie nie pyta?am to ?aden bank nie uwzgl?dni moich
    > dochodów
    > bo nie mam 3 miesi?cy wstecz i 6 w przód ona umowie o prac?.
    > Porad 1/4 cie mi co? bo ja juz osiwiej?. Wi?cej kasy nie wy?uskam, a musze
    > dostaae ten zakichany kredyt.
    > B?agam o pomoc i z góry dzi?ki wszystkim dobrym duszyczkom.

    W tym wypadku jednak skłonny jestem polecić zawierzenie BPH.
    Ta propozycja jest prawdopodobnie uzgodniona z analitykiem.
    A banki często stosują takie procedury jak doradcy się chce, a tu chyba
    sie chce.
    Powodzenia
    Zbyszek

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0542-1, 2005-10-18
    Przetestowano na: 2005-10-18 22:04:02

  • 4. Data: 2005-10-18 20:15:52
    Od: "Misiu" <m...@o...pl>

    Proponuje przejsc sie do DOMBANKU

  • 5. Data: 2005-10-18 20:21:54
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    >a ja doradzam szukania poprzez Expandera - najszybciej znajdą bank, który Was
    skredytuje , ale oczywiście nadal próbujcie w BPH, żeby nie marnować szansy, w
    kwestii dogadania sprawy z analitykiem - pracowałam w BPH i powiem tak - takie
    dogadywanie jest tylko piórkiem po wodzie pisane dopóki nie ma decyzji, wymogi
    formalne z Waszej strony według ich procedur nie są spełnione (oczywiscie jest
    mozliwosc odstepstw)

    Głowa do góry, powodzenia!