  • 1. Data: 2005-10-18 21:59:31
    Temat: MC Nordea [pochwała]
    Od: "Pavel" <s...@p...onet.pl>

    Jakiś czas temu natknąłem się w necie na stronę Nordea BP gdzie wyczytałem o ich
    karcie 'Nordea Aspiracje MC', która w promocji wydawana jest bezpłatnie a do
    marca oprocentowanie wynosiło będzie 5,5%. Wypełniłem sobie dla sportu wniosek
    online, w którym wpisałem w rubryczkę dot. limitu, który by mnie uszczęśliwił,
    wartość taką, że stwierdziłem, że i tak mi tej karty nie dadzą. A co tam, raz
    się żyje.

    Po 2-3 dniach zadzwoniła miła pani z banku celem umówienia się na spotkanie. W
    oddziale, na godzinę. Miło. Był to piątek. Przyniosłem wszystkie papiery, o
    które prosiła po czym poinformowała mnie, że karta będzie za tydzień. Po
    weekendzie, we wtorek pani zadzwoniła z informacją, że karta już jest gotowa do
    odbioru, ale mam się zjawić u niej jak dostanę pocztą pin. Prorokowała, że
    dostanę go w piątek. Umówiliśmy się zatem na spotkanie (odbiór kary) w
    poniedziałek. Jak rzekłem, prorokowała, wobec czego listonosz w piątek przyniósł
    kopertę z pin'em. Plus dla pani :-) Po weekendzie wpadłem do oddziału, gdzie
    odebrałem szczęśliwie kartę.
    Happy end.

    Sprawność i jakość obsługi jak dotąd dla mnie niespotykana. Żadnych wpadek. Aż
    nie chce mi się wierzyć. Jednym słowem polecam.

    Pozdr.
    Paweł.

  • 2. Data: 2005-10-20 09:06:12
    Temat: Re: MC Nordea [pochwała]
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    [..]
> [...]
    wpadek. Aż
    > nie chce mi się wierzyć. Jednym słowem polecam.

    to otrzymales ten "wygorowany" limit czy nie?

    Marcin

  • 3. Data: 2005-10-20 09:37:04
    Od: s...@p...onet.pl

    > to otrzymales ten "wygorowany" limit czy nie?

    Oczywiście. :-)

  • 4. Data: 2005-10-20 10:21:03
    Od: s...@p...onet.pl

    skoro biora za obowiazkowe ubezpieczenie 0.65% salda zadluzenia to rozsadnie
    jest z ich strony dawac szybko wysokie limity;)
    tak czy owak to wyjatkowo droga karta, jesli sie jej uzywa.
    jesli sie w ogole nia nie placi to jest ok (ubezpieczenie w podrozy za friko),
    ale po co komu wtedy wysoki limit? mi wystarczy 1T PLN;)