  • 11. Data: 2006-04-04 19:46:54
    Temat: Re: Lukas - niewarto!
    Od: "chillin" <n...@n...pl>

    > Chciałeś trafićdo ksiegi rekordów Ginesa z najdłuższą historią konta? Bo
    > nie łapie czego tu może być żal?

    Słaby żart z tym ginesem - ale to ty ze swoimi 15 latami masz większe szanse
    ;)
    wyjaśnie - przywiązałem się do historii MOICH wpłat i wypłat.
    JA robiłem przelewy, to MOJE pieniądze i MOJA historia finansowa. Zatem jest
    mi jej żal, tej historii na koncie.
    Bo jak założę nowe konto to nie mam już historii ze starego konta,
    rozumiesz?

    > Ja mam konto od co najmniej 15 lat w BZ a w zasadzie w BZWBK (nie żeby ten
    > bank był dobry - jest tragiczny ale ja jestem mało wymagający). Czy
    > powinienm sie cieszyc że mam taką długą historię konta?

    twoja sprawa czy się cieszysz czy nie, zależy czy w jakiś sposób tę historię
    sobie wykorzystujesz.
    natomiast to, że jesteś od 15 lat w "tragicznym banku" - o, tego ja zupełnie
    nie rozumiem i współczuję.

    chillin

  • 12. Data: 2006-04-04 19:53:05
    Od: "chillin" <n...@n...pl>

    > Chcecie robić przelewy w nocy? Zostawcie
    > Lukasa i poszukajcie konkurencji. Ja szukam czegoś innego.

    doba ma 24h a ty marudzisz że bank nie działa przez 2.
    w inteligo i citi jest podobnie, tylko że u nich to jest zupełnie normalne.
    a jak dla mnie to Lukas to jest bardzo wydajny i wiarygodny wpłatomat :-)

    jak podpisywałem umowę, dostęp był 24h. mogę zrzec sie nawet 12 godzin, w
    przedziale od 2 do 14...lub więcej.
    akurat od 23-24 wybrałem sobie na pracę przy finansach. coż, przyjdzie
    zmienić przyzwyczajenia - lub bank ;)

    co do wpłat - ostatnio czekałem 1h27minut na wpłatę "do okienka"... ;/ nie
    wszystkie okienka pracowały. sorki - nie czyłem się jak szanowany klient.

    chillin

  • 13. Data: 2006-04-04 19:56:44
    Od: "chillin" <n...@n...pl>

    > Lukas ma to do siebie, że stałym klientom oferuje cokolwiek bardziej
    > preferencyjne kredyty. Właśnie wyjąłem ze skrzynki kolejną zachętę dla
    > klientów Lukasa.

    a właśnie. kto mądry może mi powiedzieć, dlaczego do diabła, jako klient
    konta e-PRO dostaję materiały reklamowe do mojej skrzynki tradycyjnej,
    poczty polskiej?
    mam awersję do papieru. po to założyłem konto w internecie. dałem im swojego
    mejla, telefon. więc niech nie zasypują mnie ulotkami z papieru, bo...każda
    i tak ląduje w koszu, bez otwierania. na dodatek - żona też ma konto
    e-PRO... więc do domu trafiają eleganckie DWA komplety tych samych ulotek.
    paranoja.

    LUKAS - niewarto!

    chillin

  • 14. Data: 2006-04-04 20:28:58
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 4 Apr 2006 21:53:05 +0200 "chillin" <n...@n...pl> wrote:

    > co do wpłat - ostatnio czekałem 1h27minut na wpłatę "do okienka"... ;/ nie
    > wszystkie okienka pracowały. sorki - nie czyłem się jak szanowany klient.

    ja znalazłem się w podobnej sytuacji, ale nie czekałem, tylko poprosiłem o
    uruchomienie dodatkowego 'okienka' specjalnie dla mnie.
    Kobieta która pojawiła się po 2min chciała żebym sobie poustawiał jeszcze jakieś
    hasła, bo byłem 1. raz w tym banku :-). Powiedziałem, że się śpieszę i
    zrezygnowała.
    Całość trwała z 10min od wejścia do wyjścia.

    Od strony marmurowej mnie się podoba.

    Natomiast nie dyskutuję o godzinach dostępności, ja lubię sobie pospać, ale
    wcześnie wstaję, więc co się dzieje o 23 mnie nie interesuje :-)

  • 15. Data: 2006-04-05 15:07:50
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    chillin napisał(a):

    > co do wpłat - ostatnio czekałem 1h27minut na wpłatę "do okienka"... ;/ nie
    > wszystkie okienka pracowały. sorki - nie czyłem się jak szanowany klient.

    Ja przerabiałem to samo i uciekłem od nich jak ten czas zaczął się
    strasznie niebezpiecznie wydłużać. Sytuacją która przegięli były prawie
    2h. I jestem zadowolony, że uciekłem, bo nie przeżyłem zmiany systemu i
    tych nerwów przy nim związanych. :)

    Przemek

  • 16. Data: 2006-04-05 20:08:16
    Od: gg <g...@m...com>

    On Tue, 04 Apr 2006 21:46:54 +0200, chillin <n...@n...pl> wrote:
    > natomiast to, ?e jeste? od 15 lat w "tragicznym banku" - o, tego ja
    > zupe?nie
    > nie rozumiem i wspó?czuj?.

    Sam sobie współczuję. Ale mam konto dodatkowo w mbanku i jakos daje radę...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 17. Data: 2006-04-05 20:10:42
    Od: gg <g...@m...com>

    On Tue, 04 Apr 2006 12:42:15 +0200, Krzysztof <b...@a...com.pl> wrote:

    > nie wiem co Ci się nie podoba w BZWBK ja mam w nim 3 konta (dwóch firm i
    > prywatne) i jestem zadowolony
    > nie ma w zasadzie problemu z konserwacją, jest ona sporadycznie a
    > przynajmniej taka odczuwalna dla użytkownika,
    > a do oddziału nie chodzę wcale

    To się przejdź kiedyś do oddziału to zrozumiesz... Ja trzymam to konto w
    zasadzie do wpłat i wypłat grubszej gotówki...
    Masz jeszcze porównanie z jakimś innym bankiem?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 18. Data: 2006-04-05 21:04:55
    Od: "chillin" <n...@n...pl>

    > Sam sobie współczuję. Ale mam konto dodatkowo w mbanku i jakos daje
    > radę...

    i ja mam w mbank - jako dodatkowe konto, jak dla mnie - bardzo okej.

    chillin

  • 19. Data: 2006-04-07 17:52:12
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    chillin <n...@n...pl> wrote:
    > Mam dosy? ich przerw konserwacyjnych.
    > Od kilku miesi?cy, od oko?o 23:30 Lukas jest nieczynne, do oko?o 2-3 w
    > nocy. Mam piln? potrzeba za?atwiania moich spraw akurat oko?o pó?nocy.

    Niestety mam identyczny problem. Pisalem w tej sprawie do nich, dostalem
    odpowiedz ze wezma moje uwagi do siebie... no i bez zmian. A tez wlasnie
    troche przed/i troche po polnocy mam czas na przelewy... :(

    a.