  • 1. Data: 2006-01-25 19:29:51
    Temat: Bank Slaki i on-line
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witam,
    Czy ktos z Was mial moze tez problem z logowaniem sie przez www do konta
    w BS?

    Normlane u mnie jest, ze dopiero za 2-3 razem jestem w stanie sie
    zalogowac (w przeciwnym razie komunikat o blednym hasle/loginie).
    Juz raz mi konto zablokowali, bo 5 razy wcisnelam zle haslo.
    Dzisiaj natomiast probowalam juz 4 razy i za 5-tym nie mam zamiaru (bo
    za odblokowanie trzeba placic).

    Dodam, ze login mam poprawy, haslo na 99.99%% tez - mam je napisane na
    kartce.
    O co to chodzi?!

    Abstrahujac od tego, to ten system z wypisywaniem tylko niektorych liter
    z hasla to jest jedna wielka porazka.

    pozdrawiam
    olga m.

    =========
    http://www.olga.prv.pl - moje podroze, te male i te duze...

    GG: 1262644
    e-mail: o...@p...fm

  • 2. Data: 2006-01-25 19:43:16
    Temat: Re: Bank Slaki i on-line
    Od: "kali" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Wilhelmina" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Normlane u mnie jest, ze dopiero za 2-3 razem jestem w stanie sie
    > zalogowac (w przeciwnym razie komunikat o blednym hasle/loginie).

    Od lat używam i takiego czegoś nie zauważyłem
    Jak mnie wywali to powoli sprawdzam czy wszystko dobrze wpisuję za drugim,
    trzecim razem
    Czasami mam "zaćmienie" i dopiero za trzecim razem dobrze wpiszę. Ale nigdy
    mnie nie wywaliło całkowicie.

  • 3. Data: 2006-01-25 19:43:38
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Wilhelmina napisał(a):
> [...]
    > za odblokowanie trzeba placic).
    >
    > Dodam, ze login mam poprawy, haslo na 99.99%% tez - mam je napisane na

    Hmmm, jednak sprobowalam z firefoxa i sie udalo :-)
    Brawo!!

    =========