  • 1. Data: 2006-01-25 15:41:56
    Temat: [NTG] Poswiec 5 min. studentowi!
    Od: "Peter" <s...@g...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    Przepraszam ze pisze na temat nie zwiazany z ta grupa.

    Jestem studentem i bardzo prosze o wypelnienie ankiety dla celow
    akademickich.
    Wasze _szczere_ odpowiedzi bardzo mi pomoga!!!
    Wypelnienie tej ankiety zajmuje ~5min (to tylko 9 pytan).
    Ankieta jest anonimowa, mozna uzyskac do niej dostep klikajac w ponizszy
    link:

    http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=702141707467

    Z gory dziekuje za Wasza pomoc.

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2006-01-26 06:44:25
    Temat: Re: [NTG] Poswiec 5 min. studentowi!
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Peter napisał:

    > Witam Szanownych Grupowiczow,
    >
    > Przepraszam ze pisze na temat nie zwiazany z ta grupa.
    >
    > Jestem studentem i bardzo prosze o wypelnienie ankiety dla celow
    > akademickich.
    (...)

    Ankieta nie spełnia podstawowych wymogów formalnych niezbędnych dla
    rzetelnego przeprowadzenia badań naukowych.

    PWZ

  • 3. Data: 2006-01-26 20:45:56
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2006-01-25 16:41 Peter napisał(a):
    > Witam Szanownych Grupowiczow,
    >
    > Przepraszam ze pisze na temat nie zwiazany z ta grupa.

    Wypełniłem już trzy razy, za każdym razem inaczej. Sęk w tym, że za
    każdym razem trzeba kasować ciasteczka, no ale trudno.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/