    From: "witrak\(\)" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas e-konto - fajne, ale szkoda, ze nie do końca...
    Date: Sat, 28 Jan 2006 08:55:41 +0100

    <s...@o...pl> wrote in message
    news:4c53.000000a0.43d9f860@newsgate.onet.pl...
    > ubezpieczenia
    > Wiem, tylko, że mi chodzi o ubezpieczenie zwalniające klienta z
    > odpowiedzialności za nieuprawnione użycie karty dokonane przed
    > jej
    > zastrzeżeniem. Ma to kilka banków (np. Multibank, Fortis, WBK i
    > pewnie masa
    > innych) a w Lukasie tego brak do pełni szczęścia.

    W istocie takie ubezpieczenie jest malo oplacalne: koszt to kilka
    zlotych
    miesiecznie, zatem kilkadziesiat zlotych rocznie; kwota jaka sie
    odzyskuje
    to mniej wiecej 600 zlotych. Ergo: okres, po ktorym sam czlowiek
    oszczedza
    te kwote ze skladki to okolo lat 10-+2. Czy ktos placilby
    ubezpieczenie
    od pozaru domu w wysokosci 8 % rocznie ?

    witrak()