  • 11. Data: 2003-08-07 11:50:18
    Temat: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    A_Zet wrote:

    > [...]

    [ciach]

    > Bankomaty Euronetu w Katowicach, sprzed ok. 10 dni. Po wybraniu sieci
    > Idea - czarny ekran, pozniej ozywienie wraz z pytaniem bankomatu, czy

    W Lukasowym euronecie w Kołobrzegu w połowie lipca doładowywałem POPa
    żony - ekran był prawie czarny, bo ktoś IMHO spieprzył kolorystykę
    (granatowe litery na czarnym tle). W sobotę w Lublinie - ekran czarny
    (chyba ustawiony z mniejszym kontrastem). Doładeowałem w Pekao, kartą
    MC z tegoż banku, bo dla kart z KB menu nie zawierało opcji "Telefonia
    GSM".

    [ciach]

    Przemek

  • 12. Data: 2003-08-07 13:39:23
    Od: "david" <d...@p...fm>

    a gdzie w tym zdaniu jest info że chcesz doładować konto ze swojej karty
    kredytowej przez internet ze strony idei ??? zacznij pisać o co ci chodzi to
    i odpowiedzi będziesz miał na temat.
    Ja tam przez internet doładowałem - przez mTransfer w mBanku - i co może mi
    powiesz że to nie jest internet ???

    pozdr
    david

  • 13. Data: 2003-08-07 13:54:39
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 13:40:38 +0200, "Glenn" <g...@g...pl>
    napisał(a):

    >Czy uważasz, że "przez internet" oznacza li tylko przez stronę idei ? I jak
    >tam się nie da, to znaczy, że cały internet "padł" :-))) Ciekawy pogląd.
    >Coś ograniczony jest ten Twój "internet" :-)))))

    Cos ograniczona jest Twoja zdolnosc rozumienia slowa pisanego - bez
    zadnych cydzyslowow.

    Ja NIE pisalem, ze nie mozna przez Internet: ja p i s a l e m ze
    Idea odwraca sie plecami do klienta, co uzasadnilem dowodnie (bo nie
    lubie w odroznieniu od wielu plesc co mi sie wydaje...) ze brak jest
    mozliwosci doladowania przez Internet (dla kumatych - ze strony Idei,
    gdyz to ona sie o d w r a c a itd).

    Ja NIE pisalem, ze padl caly internet ani jego kawalek.

    Gdy mleko Ci spod nosa zastapi jakis slad zarostu a zaczniesz rozumiec
    sens slowa pisanego a nie tylko znajomosc skladania liter w wyrazy,
    wowczas bedziemy mogli serio porozmawiac - mnie sie nie chce prowadzic
    gowniarskich dyskusji.

    Zegnam Cie drogi Glenie.

    --
    Adek

  • 14. Data: 2003-08-07 14:04:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Bankomaty Euronetu w Katowicach, sprzed ok. 10 dni. Po wybraniu sieci
    > Idea - czarny ekran, pozniej ozywienie wraz z pytaniem bankomatu, czy

    Kochaniutki. Euronet spierdolił soft bankomatów i ekrany z podmenu POP. I
    dobrze o tym wie. Bo już nieraz ze mną w tej sprawie rozmawiali.

    Nota bene funkcja działa, a litery są _bardzo_ słabo widoczne, ale są...

    > ma mi dac jeszcze czas na transakcje. Dla sprawdzenia, czy to moze
    > wina bankomatu, czy moze karty, sprawdzalem na dwie pozostale sieci.
    > Wszystko OK. Zatem zablokowana mozliwosc oplaty programowo a nie wina
    > sprzetu.

    Tak sobie to tłumacz. Powiem Ci które guziczki masz po kolei naciskać i
    zobaczymy kto ma rację.

    Poza tym. Euronet to nie jedyna siec bankomatów obsługujących doładowania
    Idea POP. Pekao SA, BZWBK, LG Petro. Mało?

    > Salon Idei w Katowicach przy ul. Granicznej. Idz, sprawdz, a potem
    > pisz te glupstwa, ktore Ci mamusia co dzien mowi. Nie powtarzaj glosno
    > rozmowek mamusinych.

    Kultury to by Ci się przydało. Oj serio.

    A POPkarty kupić nie mogłeś płacąc kartą ?

    Poza tym sprawę już wyjaśniam.

    > Tu juz nie wiesz, niestety...

    No powiedz mi co to jest 'kanał internetowy' w Idei...

    > W pierwszym wierszu wiedziales, co to znaczy "poprzez internet".

    Przez bramkę Citi na idea.pl. Lub przez dziesiątki innych serwisów.

    > W ostatnim juz i sie skonczylo rozumienie wlasnego rozumienia.
    > I jak z takim kims prowadzic dyskusje???

    Jakie ambitne teksty.

    > W tej chwili pozownie sprawdzilem, okazuje sie, ze Panowie zupelnie
    > nie wiedza o czym pisza... Prosze zatem sprawdzic samemu.
    >
    > http://www.idea.pl/portal/map/map/pop_pay?id=15909
    > I kliknac na link "Doładuj konto POP przez internet. "

    A Ty ze zrozumieniem potrafisz czytać ? W pierwszy poście przyznałem rację,
    że bramka na idea.pl NIE działa. Czytać nie nauczyli ?

    Ale ponownie stwierdzam, że istnieją dziesiątki innych serwisów tego typu.
    Nawet da się kupić taniej.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara; www.telefon.gsm.pl
    w...@o...pl; 0501950782

    FAQ pl.misc.telefonia.gsm --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 15. Data: 2003-08-07 14:05:12
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    A_Zet wrote:

    > Cos ograniczona jest Twoja zdolnosc rozumienia slowa pisanego - bez
    > zadnych cydzyslowow.

    Przeczytaj jeszcze raz swoje wypociny.

> [...]
    > lubie w odroznieniu od wielu plesc co mi sie wydaje...) ze brak jest
    > mozliwosci doladowania przez Internet (dla kumatych - ze strony Idei,

    Pleciesz właśnie co Ci się wydaje. Jeszcze raz przeczytaj wątek. Tym razem
    na głos - może za Twoich czasów tak uczono w szkołach i Ci to pomoże.

> [...]
    > sens slowa pisanego a nie tylko znajomosc skladania liter w wyrazy,
    > wowczas bedziemy mogli serio porozmawiac - mnie sie nie chce prowadzic

    Problem z czytaniem masz widoczny, bo już nawet płcie mylisz, z pisaniem też
    nie najlepiej, bo nawet prostego nicka poprawnie nie przepisałeś. EOT bo
    wycieczki ad personam to sobie do żony uskuteczniaj, o ile Cię toleruje.

  • 16. Data: 2003-08-07 14:05:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > doładowałem sobie wczoraj więc może coś masz z netem ;)

    Koledze szło o bramkę CitiConnect na idea.pl - ta faktycznie nie działa.

    > w poniedziałek wysłałem maila w sprawie doładowania przez mTransfer i
    > ilością naliczonych w ten sposób pkt. Profit (niestety nie ma gratis tak
    jak
    > przez bankomat) - na odpowiedź czekałem do środy

    To akurat jasno regulują zasady Idea Profit i opis naliczania punktów za
    doładowania w bankomatach.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 17. Data: 2003-08-07 14:08:45
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 15:39:23 +0200, "david" <d...@p...fm>
    napisał(a):

> [...]
    >i odpowiedzi będziesz miał na temat.
    >Ja tam przez internet doładowałem - przez mTransfer w mBanku - i co może mi

    Poszukaj w jakims slowniku slowa "kontekst", zrozum znaczenie,
    przeczytaj moja wypowiedz inicjujaca i bedziesz wiedzial, gdzie
    pisalem, ze przez Internet ze strony Idei. Normalni rozmowcy licza
    na inteligencje rozmowcy, nieprawdaz. Skoro narzekam na Idee,
    to i uzasadniam to narzekanie. Ja nie pisalem w sposob ogolny a w
    sposob szczegolny, co jak widac wielu rozmowcom utrudnia nadazanie
    za tokiem myslenia, oni rozumuja tylko kawalkami zdan. Widac, ze
    napisalem malo zrozumiale, skoro nie zrozumiales... Zatem
    przepraszam i z mojej strony EOD.

    --
    Adek

  • 18. Data: 2003-08-07 14:41:15
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 16:04:09 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    >Nota bene funkcja działa, a litery są _bardzo_ słabo widoczne, ale są...

    >Tak sobie to tłumacz. Powiem Ci które guziczki masz po kolei naciskać i

    Jak widze, jestes wnuczkiem tej babci z dowcipu, ktora sie skarzyla ze
    sasiedzi z naprzeciwka sieja zgorszenie publiczne. Na przytomne
    zaprzeczenie policjanta przyjmujacego jej skarge, ze niczego nie widac
    bo sasiedzi sa wyzej, ona uzyla podobnej Tobie argumentacji: ale jak
    sie wejdzie na szafe, to widac doskonale co oni wyprawiaja...

    OK, na przyszlosc bede nosil karteczke z porzadkiem guziczkow.
    Masz racje, dziala wszystko i gra. Jak choremu w plucach.

    I niech mi kto powie, ze Idea nie odwraca sie plecami do klientow.
    Okazuje sie, ze wiedza o sprawie, ze NIE MA PRAKTYCZNYCH
    mozliwosci doladowania przez NAJWIEKSZA siec bankomatow,
    a taki jeden bedzie mi prawil o pozytkach dobrego wychowania...
    Ze propagujac na swej stronie mozliwosc doladowania przez Internet
    wiadomo, ze kanal ten jest nieczynny, to w sposob bezczelny jak kelner
    z PRLu bedzie mnie odsylal do 'kolegi'.

    Ciekawe obyczaje, i jakze kulturalne. Co robic i jak sobie JA MAM dac
    rade - to wiem. Skoro poczuwasz sie do odpowiedzialnosci za chujowy
    stan informacji Idei, to skul uszy i przepros klienta, a nie pouczaj o
    jego braku kultury. Ani nie dyktuj co klient ma robic. Ja sobie rade
    dam i nic mi nie przeszkodzi wykpic bardzo paskudne, rodem z PRLu,
    obyczaje IDEI. To jest po prostu zwykly skandal tolerowac
    nieprawdziwe informacje na stronie internetowej, i bezczelnych
    smarkaczy w roli pouczaczy klientow, jakie maja naciskac guziki.
    W dodatku glupawych, gdyz gdy sie naucze jak malpa w kapieli naciskac
    guziki, to wedlug tych bzdurnych stwierdzen nie mam racji, gdyz
    m o z n a jednak w ten sposob zaladowac POPa. W bankomacie Euronetu.

    Kon by sie usmial.

    --
    Adek

  • 19. Data: 2003-08-07 14:48:17
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    A_Zet wrote:
    /ciach/

    Weź już swoje zabawki i idź sobie popyskować żonie/mamusi/babci wedla
    uznania i przestań objawiać publicznie pełnię swojej kultury. Twoje
    inwektywy i problemy ze słowem pisanym są średnio interesujące a łącza
    zapychasz.

  • 20. Data: 2003-08-07 22:00:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > I niech mi kto powie, ze Idea nie odwraca sie plecami do klientow.

    Rozumiesz, że wina leży po stronie Euronetu ? Czy zbyt ciężko pojąć.
    Staram się mówić o konkretach. Ale niestety na wiele to się nie zdaje.

    > Okazuje sie, ze wiedza o sprawie, ze NIE MA PRAKTYCZNYCH
    > mozliwosci doladowania przez NAJWIEKSZA siec bankomatow,

    Tak. Ale zmiana software'u w takiej sieci bankomatów nie jest zajęciem na
    jeden wieczór.

    > Ciekawe obyczaje, i jakze kulturalne. Co robic i jak sobie JA MAM dac
    > rade - to wiem.

    To skoro dajesz sobie radę to nie wiem na cholerę piszesz cokolwiek.

    > Skoro poczuwasz sie do odpowiedzialnosci za chujowy
    > stan informacji Idei, to skul uszy i przepros klienta,

    Od przepraszania klienta jest BOK i jego działy, na przykład dział
    reklamacji. Weź się tam wyżal, może dostaniesz piątaka na otarcie łez.

    Poza tym nie widzę 'chujowego' stanu informacji Idei w kwestii o której
    mówisz.

    > a nie pouczaj o
    > jego braku kultury.

    A to fakt jest. Niezaprzeczalny.

    > Ani nie dyktuj co klient ma robic.

    Napisałeś to Ci odpowiedziałem. Nie chcesz konstruktywnych odpowiedzi to nie
    pisz. Chcesz się wyżalić, zapraszam na Skierniewicką. Przyjdź sobie pod
    biurowiec i możesz się drzeć do woli... Póki ochrona nie zwinie...

    > Ja sobie rade
    > dam

    No to spadaj. Hasta la vista.

    > i nic mi nie przeszkodzi wykpic bardzo paskudne, rodem z PRLu,
    > obyczaje IDEI. To jest po prostu zwykly skandal tolerowac
    > nieprawdziwe informacje na stronie internetowej, i bezczelnych

    Gdzie są te nieprawdziwe informacje ???

    > smarkaczy w roli pouczaczy klientow, jakie maja naciskac guziki.

    Ciągle staram się kulturalnie. Metodę 'z guziczkami' opisałem po to aby
    unaocznić Ci, gdzie leży błąd. I tylko po to.

    > W dodatku glupawych, gdyz gdy sie naucze jak malpa w kapieli naciskac
    > guziki, to wedlug tych bzdurnych stwierdzen nie mam racji, gdyz
    > m o z n a jednak w ten sposob zaladowac POPa.

    Zapraszam też do okulisty. Bo ekran jest bardzo ciemny, ale napisy _są_
    widoczne, tak, że i mnie i kilku osobom znajomych po trudnościach udało się
    tego POPa doładować.

    > Kon by sie usmial.

    Panie A Zet. Jest Pan zerem.

    [nie mogłem inaczej :-)]