eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas - doladowanie POP'a › Re: Lukas - doladowanie POP'a
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Date: Fri, 8 Aug 2003 00:00:35 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 77
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bgui5v$1h1$1@news.onet.pl>
    References: <X...@1...75.33.142>
    <l...@4...com> <bgt1aq$sdb$1@news.onet.pl>
    <f...@4...com> <bgtm8u$ndl$1@news.onet.pl>
    <1...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1060293631 1569 80.51.5.132 (7 Aug 2003 22:00:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Aug 2003 22:00:31 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:254738
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:12o4jv8mmnnvia7rt1tjq3frc3ck2s7vaf@4ax.com...

    > I niech mi kto powie, ze Idea nie odwraca sie plecami do klientow.

    Rozumiesz, że wina leży po stronie Euronetu ? Czy zbyt ciężko pojąć.
    Staram się mówić o konkretach. Ale niestety na wiele to się nie zdaje.

    > Okazuje sie, ze wiedza o sprawie, ze NIE MA PRAKTYCZNYCH
    > mozliwosci doladowania przez NAJWIEKSZA siec bankomatow,

    Tak. Ale zmiana software'u w takiej sieci bankomatów nie jest zajęciem na
    jeden wieczór.

    > Ciekawe obyczaje, i jakze kulturalne. Co robic i jak sobie JA MAM dac
    > rade - to wiem.

    To skoro dajesz sobie radę to nie wiem na cholerę piszesz cokolwiek.

    > Skoro poczuwasz sie do odpowiedzialnosci za chujowy
    > stan informacji Idei, to skul uszy i przepros klienta,

    Od przepraszania klienta jest BOK i jego działy, na przykład dział
    reklamacji. Weź się tam wyżal, może dostaniesz piątaka na otarcie łez.

    Poza tym nie widzę 'chujowego' stanu informacji Idei w kwestii o której
    mówisz.

    > a nie pouczaj o
    > jego braku kultury.

    A to fakt jest. Niezaprzeczalny.

    > Ani nie dyktuj co klient ma robic.

    Napisałeś to Ci odpowiedziałem. Nie chcesz konstruktywnych odpowiedzi to nie
    pisz. Chcesz się wyżalić, zapraszam na Skierniewicką. Przyjdź sobie pod
    biurowiec i możesz się drzeć do woli... Póki ochrona nie zwinie...

    > Ja sobie rade
    > dam

    No to spadaj. Hasta la vista.

    > i nic mi nie przeszkodzi wykpic bardzo paskudne, rodem z PRLu,
    > obyczaje IDEI. To jest po prostu zwykly skandal tolerowac
    > nieprawdziwe informacje na stronie internetowej, i bezczelnych

    Gdzie są te nieprawdziwe informacje ???

    > smarkaczy w roli pouczaczy klientow, jakie maja naciskac guziki.

    Ciągle staram się kulturalnie. Metodę 'z guziczkami' opisałem po to aby
    unaocznić Ci, gdzie leży błąd. I tylko po to.

    > W dodatku glupawych, gdyz gdy sie naucze jak malpa w kapieli naciskac
    > guziki, to wedlug tych bzdurnych stwierdzen nie mam racji, gdyz
    > m o z n a jednak w ten sposob zaladowac POPa.

    Zapraszam też do okulisty. Bo ekran jest bardzo ciemny, ale napisy _są_
    widoczne, tak, że i mnie i kilku osobom znajomych po trudnościach udało się
    tego POPa doładować.

    > Kon by sie usmial.

    Panie A Zet. Jest Pan zerem.

    [nie mogłem inaczej :-)]

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara; www.telefon.gsm.pl
    w...@o...pl; 0501950782

    FAQ pl.misc.telefonia.gsm --> www.telefon.gsm.pl/faq

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1