    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - brudasy
    Date: 24 Apr 2002 16:28:40 +0200

    "inkoguto" <p...@b...pl> writes:

    > Jak stara to i tak bocznych stron klawiszy nie umyjesz bez jej zniszczenia.

    Bajka. W starych klawiaturach klawisze mozna wyjac, sa "na wcisk".
    Dobrze myja sie w wodzie z mydlem, podobnie zreszta jak reszta plastiku.

    Wiem, nowe klawiatury kosztuja X * mniej niz czas poswiecony na umycie
    starej, tyle ze stara jest zrobiona na mikroprzelacznikach (a nie na
    jakiejs gumie), ma klik, jest wygodniejsza (palce mniej sie mecza),
    nie ma tych dziwnych klawiszy miedzy Ctrl i Alt (choc w sumie nadaja
    sie one do wprowadzania polskich znakow) itd.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator