    From: "ISIA" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas bank pytanie o e-konto Pro
    Date: Wed, 11 Apr 2007 22:49:42 +0200

    Użytkownik "Maciej Maciejewski" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:evimv3$gio$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam mam pytanie do klientow lukas banku o wasze doswiadczenia z kontem
    e-
    > konto Pro. Czy nie ma problemow z logowaniem jak szybko realizowane sa
    > przelewy i czy bez problemu mozna przelewac srodki z ww konta na lokaty
    red
    > zakladac lokaty terminowe i wogole chcialbym poznac wasze opinie o tym
    banku.

    Oprocz tego co przedpiscy wymienili:

    Fajne rozwiazania:
    - 3% oprocentowanie konta biezacego :-)
    - jesli splata karty kredytowej tez z Lukasa wypada w dzien wolny od pracy i
    ustawisz przelew na ten wlasnie dzien to karte uwaza sie za splacona w
    terminie (mimo, ze nic innego w tym czasie nie jest obslugiwane)
    - tzw. stale zlecenie z harmonogramem - swietne rozwiazanie np. do rachunkow
    za prad albo rat, gdzie znane z gory splaty sa na rozne kwoty i moga byc w
    roznych terminach
    - bardzo latwy zakup jednostek funduszy - wybierasz typ przelewu 'zakup
    jednostek' i dostajesz liste funduszy do wyboru, niczego nie trzeba recznie
    wklepywac
    - poczta wewnetrzna z panelu korzystania z konta - cos jak infolinia, ale
    nie trzeba placic za polaczenie ;-)

    Niefajne rozwiazania:
    - robiac przelew nie mozna wpisac numeru rachunku ze spacjami, jak kopiujesz
    skads nr ze spacjami to obcina koncowke (wrrr!)
    - przerwa w dostepie internetowym codziennie mniej wiecej 2 godziny wokol
    polnocy
    - brak podgladu szczegolow operacji na funduszach
    - konto Oszczedzam oprocentowane niewiele wiecej niz biezace i do tego
    kapitalizacja odsetek jest kwartalnie (ale za to wygodne do trzymania 5000
    zl osadu zwalniajacego z oplaty za prowadzenie konta)
    - malo kompetentna obsluga w realu (ale tak chyba jest wszedzie :-/ ) -
    plus jest taki, ze na 4 lata korzystania z uslug Lukasa bylam w oddziale 2
    razy (i to raz z wlasnego widzimisia ;-) )

    Podsumowujac:
    Czy to ze zaczynalam u nich od karty wzietej w promocji, a teraz mam glowny
    rachunek, fundusze, kredyt i 2 karty jest dobrym argumentem? :-)

    Pozdrawiam
    ISIA