  • 21. Data: 2002-08-09 08:54:13
    Temat: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Od: "tompus" <t...@f...onet.pl>

    Witam,
    Możemy pójść jeszcze dalej - przejdziesz kiedyś koło miejsca, gdzie był
    kiedyś oddział Twojego banku, a tam rybny otworzyli. Telefony głuche, www
    nie działa, co najgorsze - nie ma dokąd iść i kogo wzywać (!!!) :)))
    A tak na poważnie to każdy bank ma obowiązek uczestniczyć w Bankowym
    Funduszu Gwarancyjnym, więc teoretycznie masz kogo wzywać. Nie wiem za
    bardzo, jak (w przypadku wyjazdu szefostwa banku na Hawaje) ustalane jest co
    i ile komu wypłacić, ale pewnie składają oni co jakiś czas zeznania z
    wysokościami sald swoich klientów. Więc śpij spokojnie i o nic się nie
    martw.
    Wojtek

  • 22. Data: 2002-08-09 08:57:56
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości

    > No coz powiem tak ... Pojdziesz sobie pewnego dnia do jakiegos banku -
    > budynku, a tu masz drzwi zamkniete z kartka - do odwolania nieczynne.
    > - i co? Pozostalo ci tylko wolac na ulicy ZLODZIEJE i czekac w dluuugiej
    > kolejce po srodki tam jakies zgromadzone.

    Z tego co mi wiadomo - od strony prawnej, larwiej sadzic "budynki", niz
    "adresy on-line" ... :))
    Poza tym - budynek mozna w razie klopotow obrzucac jajkami, wywiezc prezesa
    na
    taczce itp...

    > Okienka Kasowe hmm? Pamietaj czynnik ludzki jest najbardziej omylny i
    > zawodny. Nie wspomne juz o szybkosc transferu z jednego banku do drugiego.

    ... jednak "czynnik ludzki" jest namacalny! :))

    Pozdro
    Negatyw

  • 23. Data: 2002-08-09 09:14:29
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tobi" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dobrze prawisz Negatyw, tez tak mysle

    Dzieki Tobi :))))

    Pozdro
    Negatyw

  • 24. Data: 2002-08-09 09:23:28
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    Tak,tak, wez sobie za adwokata " @ " hehe

    > Poza tym - budynek mozna w razie klopotow obrzucac jajkami, wywiezc prezesa
    > na
    > taczce itp...

    zycze powodzenia i wziasc troche wiecej taczek bo troche tych ludzi
    bedziecie wywowzic, lacznie ze straznikami :))

    > ... jednak "czynnik ludzki" jest namacalny! :))

    To juz musisz isc do jakiegos salony masazu. Tam cie namacaja i to dobrze
    i ty rowniez bedzies zmogl z tego skorzystac

  • 25. Data: 2002-08-09 09:43:02
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnal72gf.sp8.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

    > Tak,tak, wez sobie za adwokata " @ " hehe

    :))))))))))

    > To juz musisz isc do jakiegos salony masazu. Tam cie namacaja i to dobrze
    > i ty rowniez bedzies zmogl z tego skorzystac

    Nie musze nigdzie chodzic - moja Narzeczona robi to najlepiej i to GRATIS
    :))))

    Pozdro
    Negatyw

  • 26. Data: 2002-08-09 10:36:42
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    ktos wspomnial o czynniku ludzkim - faktycznie uwazam ze w Polsce jeszcze
    dlugo bedzie tak ze przyjdziesz do swojego banku a tam smetna babka bedzie
    za biurkiem i w dodatku czesto nie kompetentna.
    W Lukasie wlasnie to mi tylko przeszkadza - czesto babki sa smetne, raz
    gadaja tak, kiedy indziej inaczej, jedna ma zdanie inne od drugiej,
    kierownik ma mine jakby nie umial sie wysrac, ale i tak lepiej nie np. w
    Pekao SA jak dla mnie, czy w Millenium gdzie poki konto mialem to usmiechy
    sztuczne od ucha do ucha, a jak konto zamkniete od dwoch lat dalej widoczne
    bylo w ich sytemie bylem tam ze zjebka za jakies upomnienia co mi wyslali,
    to usmiechy byly bardziej cyniczne, ale jak w koncu znalezli w stercie
    papierow moje wypowiedzenie sprzed dwoch lat, to ja sie usmialem :)

    Tobi

  • 27. Data: 2002-08-09 15:11:30
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    <s...@p...onet.pl> wyznał(a):
    > Tak to prawda, że wymiany danych zaczynają być coraz częstsze(2-3 razy)dziennie.

    no właśnie, a czy ktoś zna konkretne godziny aktualizacji sald? to, co
    ja mam - najwyraźniej jest już nieaktualne. :(

    > Lukas nie podaje tego oficjalnie dla bezpieczeństwa, na wypadek jakiegoś
    > opóźnienia. W niedługim czasie planuje się podobno 'pełen' on-line.

    na infolinii Lukasa pytałem operatora czy jest szansa na to, żeby kasa
    była widoczna na karcie od razu po wpłacie. dość wymijająco
    odpowiedział coś o "rozwijających się i unowocześniających systemach
    bankowych" i inne takie pierdoły - czyli zero konkretów...

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 28. Data: 2002-08-10 08:43:41
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości

    > odpowiedział coś o "rozwijających się i unowocześniających systemach
    > bankowych" i inne takie pierdoły - czyli zero konkretów...

    Bo najwiecej konkretow (czytaj: funduszy) idzie na reklamy...

    Pozdro
    Negatyw

  • 29. Data: 2002-08-10 11:24:48
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Negatyw znowu nadaje:

    > ... i w trakcie sprawdzania, ktora trwa ZA DLUGO - sie zawiesi :))))

    Co się zawiesi? Twój komputer to już twój problem. Aktualizacja konta jest
    tylko poleceniem dla serwera, twój koputer nie jest tu do niczego
    potrzebny. Możesz po kliknięciu sie rozłączyć i iść gdzieś poprotestować,
    bo widzi mi się, że lubisz, a przy nastepnym logowaniu będziesz miał saldo
    zaktualizowane na godzinę o której aktualizacje zleciłeś.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 30. Data: 2002-08-10 12:52:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 9 Aug 2002 10:23:18 +0200, "Negatyw" <n...@o...pl> wrote:

    >MBANK jest tylko wirtualnym tworem. Jakiez bedzie zdziwienie uzytkownikow
    >tego banku, gdy wejda pewnego dnia na witrynke a tu - zero. Telefony gluche.
    >Co najgorsze - nie ma dokod isc i kogo wyzwac (!!!) :)))
    >Wole banki, ktore maja jakies tam siedziby i okienka kasowe. Mijajac je -
    >wiem, ze JESZCZE istnieja.

    LOL, post miesiaca :-)
    Ja badzo czesto mijam siedzibe Banku Staropolskiego - chyba jeszcze
    nawet szyldu nie zdjeli. Czy to swiadczy o tym, ze bank JESZCZE
    istnieje ? Czy pomoglo to w jakis spsob jego klientom ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl