  • 1. Data: 2003-12-10 17:55:22
    Temat: Lukas SA - nowa KK VE
    Od: s...@p...onet.pl

    Od paru dni w ofercie.
    Przeznaczona dla Klientów Lukas SA, którzy już korzystali z oferty.
    Na początku tylko dla Klientów którym bank zaproponował wydanie.

    wizerunek-> www.republika.pl\sebastianpoczta

    Limit kredytowy: 500-10 000 zł

    Oprocentowanie
    * gotówkowe 31.90%
    * bezgotówkowe 29.90%

    Wydanie karty 0zł
    Płatność bezgotówkowa 0zł

    Wypłata gotówki

    * z bankomatów BZ WBK 3%, min. 4,5 zł
    * z pozostałych bankomatów 3%, min. 5 zł
    * wypłata gotówki (lub czek) w placówce 5%, min. 10 zl

    * zasięg - karta krajowa,
    * brak grace period,
    * brak konieczności posiadania konta w banku,
    * płaska.

    Ubezpieczenia do wyboru:
    - zgonu lub trwałej i całkowitej niezdolności do zarobkowania,
    - ubezpieczenie na wypadek kradzieży i użycia karty przez osoby niepowołane,
    - ubezpieczenie na wypadek kradzieży lub zniszczenia zakupów,
    - ubezpieczenie na wypadek utraty

  • 2. Data: 2003-12-10 23:49:21
    Temat: Re: Lukas SA - nowa KK VE
    Od: "Don" <d...@p...onet.pl>

    Lukas może nieźle zarobić bo ma dużo Klientów jako pośrednik.

    Ale w porównaniu z innymi KK elektronicznymi z wymaganiem
    niskiego dochodu to wypada słabo, np. KK mBanku.

    pozdr.

  • 3. Data: 2003-12-11 12:07:55
    Od: d...@p...onet.pl

    > Od paru dni w ofercie.
    > Przeznaczona dla Klientów Lukas SA, którzy już korzystali z oferty.
    > Na początku tylko dla Klientów którym bank zaproponował wydanie.
    >
    > wizerunek->  www.republika.pl\sebastianpoczta

    * zasięg - karta krajowa

    NAJBARDZIEJ NIE MOGĘ ZROZUMIEĆ POWYŻSZEGO.
    PRZECIEŻ DUŻO KLIENTÓW BIERZE NP.KREDYTY GOTÓWKOWE NA
    RÓZNE WYJAZDY, WAKACJE. A JAK DOSTANĄ KARTĘ TO MOGĄ JEDYNIE
    WYPŁACIĆ Z BANKOMATU I POJECHAĆ A TO JEST DROGIE...I CHYBA
    DLATEGO ?

    pozdr.

  • 4. Data: 2003-12-11 14:35:40
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

> [...]
    > Przeznaczona dla Klientów Lukas SA, którzy już korzystali z oferty.
    > Na początku tylko dla Klientów którym bank zaproponował wydanie.

    [ciach]
    > * brak grace period,

    Czy ja dobrze rozumiem ze oprocentowanie "biegnie" od momentu dokonania
    tranzakcji ?
    Jak tak to czy ktos o zdrowych zmyslach wezmie ta karte ? No chyba ze ja
    znowu nie jestem klientem statystycznym Lukasa :)