  • 1. Data: 2005-01-24 15:31:28
    Temat: Lukas Onet MC - jak szybka zmiana salda KK po przelewie wewn.?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Zasililem rachunek swojej karty Lukas Onet MC przelewem wewnetrznym 1h i 10
    minut temu (15:20, z konta w Lukasie). W syst. transakcyjnym na WWW mam juz
    przelew jako zrealizowany, ale w podgladzie karty na WWW jeszcze tego nie
    widac.

    Chcialbym dokonac platnosci online przekraczajacej kwote limitu kredytowego,
    dlatego "nadplacilem". Po jakim czasie moge tego dokonac - czy juz
    (podejrzewam, ze podglad na WWW nie jest on-line), czy musze jeszcze czekac,
    a jesli tak, to do kiedy?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2005-01-24 15:39:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertSA <u...@o...pl> wrote:
> [...]
    > - czy juz (podejrzewam, ze podglad na WWW nie jest on-line), czy
    > musze jeszcze czekac, a jesli tak, to do kiedy?

    hy hy - w Multi nie ma takiego problemu - kasa jest od razu dostepna.
    No ale i tak rezygnuje z ich KK - przed terminem zreszta :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-24 16:42:55
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    RobertSA dnia 01/24/2005 04:31 PM napisał(a) co następuje:
    > Zasililem rachunek swojej karty Lukas Onet MC przelewem wewnetrznym 1h i 10
    > minut temu (15:20, z konta w Lukasie).
    [...]
    > czy musze jeszcze czekac, a jesli tak, to do kiedy?

    Tego nie wiem: na pewno przelew zaksięgowany w drugiej sesji
    przychodzącej nie był widoczny tego samego dnia, dopiero następnego po
    10-11 (dokładnie nie pamiętam).

    Poszukaj w archiwum grupy godzin "aktualizacji salda karty" w Lukasie.

    Marek

  • 4. Data: 2005-01-24 16:53:45
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ct38jm$7k6$...@a...news.tpi.pl,
    MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>:

    > Tego nie wiem: na pewno przelew zaksięgowany w drugiej sesji
    > przychodzącej nie był widoczny tego samego dnia, dopiero następnego po
    > 10-11 (dokładnie nie pamiętam).

    Mi nie tyle chodzi, aby byl widoczny na WWW, ale widoczny dla proby
    autoryzacji - podejrzewam, ze to insza inszosc.

    > Poszukaj w archiwum grupy godzin "aktualizacji salda karty" w Lukasie.

    No byly tam jakies 3 godziny (nie umiem znalezc), ale to chyba dotyczylo VE
    obciazajacych ROR bezposrednio.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2005-01-24 16:55:51
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-24, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > hy hy - w Multi nie ma takiego problemu - kasa jest od razu dostepna.
    > No ale i tak rezygnuje z ich KK - przed terminem zreszta :)
    Jesli nie tajemnica - dlaczego ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 6. Data: 2005-01-24 17:21:03
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    RobertSA dnia 01/24/2005 05:53 PM napisał(a) co następuje:

    > Mi nie tyle chodzi, aby byl widoczny na WWW, ale widoczny dla proby
    > autoryzacji - podejrzewam, ze to insza inszosc.

    Heh, wyraziłem się nieprecyzyjnie: "widoczny" na karcie. Po wysłaniu
    przelewu drugą sesją próbowałem ok. 20:00 zapłacić w sklepie - brak
    środków na koncie. Zapłaciłem w innym sklepie dopiero o 12:00 dnia
    następengo - wówczas transakcja zakończyła się pomyślnie.

    > No byly tam jakies 3 godziny (nie umiem znalezc), ale to chyba dotyczylo VE
    > obciazajacych ROR bezposrednio.

    A ja myślę, że tak samo będzie z KK: wszak obsługą kart Lukasowych
    zajmuje się BZWBK i nie podejrzewam, żeby dla MC były inne godziny
    aktualizacji sald, niż dla VE.

    Marek

  • 7. Data: 2005-01-24 17:24:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Jesli nie tajemnica - dlaczego ?

    Karta jest b. ok - ale jest pod lokate - stad niski limit i musialem ja
    sobie doladowywac co jakis czas. No i mam osobistego focha na Multi ;) a w
    zwiazku z tym zaczynam proces rezygnowania z ich uslug i ich wychwalania. A
    co ;)

  • 8. Data: 2005-01-24 18:01:38
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ct3b1v$9ar$...@n...news.tpi.pl,
    MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>:

    > A ja myślę, że tak samo będzie z KK: wszak obsługą kart Lukasowych
    > zajmuje się BZWBK i nie podejrzewam, żeby dla MC były inne godziny
    > aktualizacji sald, niż dla VE.

    DZwonilem do nich - powiedzieli do 2 dni roboczych ... heh ...

    --
    Robert

  • 9. Data: 2005-01-24 22:07:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:ct3b0a$ncc$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zwiazku z tym zaczynam proces rezygnowania z ich uslug i ich wychwalania.

    Oooo... czyzby ta kwietniowa zmiana tak zle Cie nastawila do Multi? ;)

    Maciej

  • 10. Data: 2005-01-24 22:15:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2005 18:24:17 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >zwiazku z tym zaczynam proces rezygnowania z ich uslug i ich wychwalania. A

    Pewnie chcesz jakiegoś bonusa dostać. ;)