  • 1. Data: 2005-01-24 16:42:54
    Temat: konto firmowe zł i walutowe online jaki bank ?
    Od: "aneta" <a...@l...pl>

    Co polecacie i jakie macie doświadczenia z własnymi bankami.
    Konto ma być firmowe i przede wszystkim online oraz opłaty aby nie były jak
    w moim obecnym banku na poziomie 30 zł miesięcznie za sam dostęp online.
    Do tego aby wpłaty nie były widoczne po 7 dniach online bo to przesada.
    Mój obecny bank tak to realizuje.No i najważniejsze jakie opłaty za przesył
    kasy zagranice bo Np w city bank to min 30 zł nawet za 5 ?.I vice versa.
    Czy w ogóle są banki co realizują takie przesyły na konto za rosądne opłaty
    w rozsądnym czasie ok 2-3 dni max.Tylko z funkcją online.

    W sumie pasowałby mi mbank ale niestety nie prowadza walutowych.
    Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny.

    Pozdrawiam

    Jacek
    r...@l...pl