  • 11. Data: 2005-01-24 22:16:00
    Temat: Re: Lukas Onet MC - jak szybka zmiana salda KK po przelewie wewn.?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > Oooo... czyzby ta kwietniowa zmiana tak zle Cie nastawila do Multi? ;)

    LOL - no co Ty! :) Na priva ci napisze, zeby publicznie zalow nie wywlekac
    ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2005-01-24 22:16:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Pewnie chcesz jakiegoś bonusa dostać. ;)

    A przypomnijcie mi bo zapomniałem - dostał już tego classica z fortisa? :-)

  • 13. Data: 2005-01-24 22:22:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:
> [...]

    Nieee - juz nie uzywam. Teraz sie Citkowa rozbijam. Jak po roku nie zwolnia
    z oplat - to wezme cos nowego - moze nawet back w Multi, albo w mBanku.

    > A przypomnijcie mi bo zapomniałem - dostał już tego classica z
    > fortisa? :-)

    Tam dostal. Nic nie dostal ;) (i ja im tego nie zapomne - zlikwidowalem
    konto, chociaz nie powiem, na takie normalne to mialbym chrapke ;) chociaz
    ja i tak kanalami elektronicznymi zyje...)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2005-01-24 22:24:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Pewnie chcesz jakiegoś bonusa dostać. ;)

    Z karty nie korzystam, bo mam druga, a ze jest pod lokate (maly limit), to
    co maja pieniadze lezec :) wrzuce je ne eMAXa+ czy na OKO.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-01-24 22:30:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:
    > A przypomnijcie mi bo zapomniałem - dostał już tego classica z
    > fortisa? :-)

    No i wtedy to mialem autentycznie problem przez moment - bo nie mialem
    zadnej wypuklej karty. Teraz ich mam sporo + karta inteligo + wiertualne -
    wiec zaden problem :)
    A jak mi nie chcial dac - to niech on zaluje, a nie ja ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 16. Data: 2005-01-24 22:34:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:ct3s3d$ih4$1@news.onet.pl...

    > LOL - no co Ty! :) Na priva ci napisze, zeby publicznie zalow nie wywlekac
    > ;)

    :). Tylko nie na ten adres, ktorego tu uzywam, bo z niego wszystko idzie do
    /dev/null ;).

    Maciej

  • 17. Data: 2005-01-24 22:46:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > :). Tylko nie na ten adres, ktorego tu uzywam, bo z niego wszystko
    > idzie do /dev/null ;).

    ciekawa strategia ;)
    na netforia.pl poszlo :) masz tam jeszcze konto?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 18. Data: 2005-01-24 22:55:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:ct3trs$8eg$1@news.onet.pl...

    > ciekawa strategia ;)
    > na *****.pl poszlo :) masz tam jeszcze konto?

    Jasne, ze tak :)

    Maciej

  • 19. Data: 2005-01-25 06:15:13
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    >DZwonilem do nich - powiedzieli do 2 dni roboczych ... heh ...

    I niestety jest to prawda, przecwiczone na wlasnej skorze....
    pzdr, darek

  • 20. Data: 2005-01-25 09:00:16
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ct4o4g$v16$...@p...fkz.com.pl,
    dx <d...@f...com.pl>:

    > I niestety jest to prawda, przecwiczone na wlasnej skorze....
    > pzdr, darek

    Aha, to kiepsko.
    Na raize nie ma, poczekam do poludnia, najwyzej zaplace druga karta (na
    ktorej chcialem sobie zostawic limit na wyjazd), no tylko wtedy bez sensu ta
    wczesniejsza splata.

    --
    Robert