  • 1. Data: 2005-01-24 12:57:25
    Temat: Strona do wypełniania przelewów bankowych
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Jakiś czas temu spotkałem się ze stroną gdzie można było wypełnić i
    wydrukować blankiet wpłat na konta bankowe. W tej chwili Google odsyła mnie
    wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba. Może ktoś z Was się z tym zetknął i
    mógłby podsunąć link?

    --
    chairon

  • 2. Data: 2005-01-24 19:39:41
    Temat: Re: Strona do wypełniania przelewów bankowych
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba. Może ktoś z Was się z tym zetknął i
    > mógłby podsunąć link?

    moze takie cos
    http://www.jzk.pl/jzk.php?co=przelewy

    JR

  • 3. Data: 2005-01-24 19:59:54
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    JerzyR napisał(a):

    > moze takie cos
    > http://www.jzk.pl/jzk.php?co=przelewy

    Masz problemy z czytaniem? Chodzi o druki *online* a nie o programy do
    wydruków

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2005-01-24 20:28:30
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> writes:

> [...]
    > wydrukować blankiet wpłat na konta bankowe. W tej chwili Google
    > odsyła mnie wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba. Może ktoś z Was się

    Inteligo??? (w aplikacji transakcyjnej jest druczek wpłaty) - ale to
    tylko dla klientów inteligo.

  • 5. Data: 2005-01-24 21:28:56
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-01-24 13:57, Użytkownik chairon napisał :
> [...]
    > wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba. Może ktoś z Was się z tym zetknął i

    Takie cóś mi się znalazło: http://szewo.com/przelew/
    Sprawdza poprawność NRB. Nie wiem czy działa, bo w kolejnym kroku
    otwiera Acrobata i generuje wydruk, ale tu wysypała mi się przeglądarka
    (drukarkę miałem nie włączoną?). Drugi raz nie chciało mi się sprawdzać.

  • 6. Data: 2005-01-24 22:11:46
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    wizardx12 napisał(a):

    > Takie cóś mi się znalazło: http://szewo.com/przelew/

    No i dokładnie o takie coś mi chodziło :)
    Wielkie dzięki!

    --
    chairon