  • 1. Data: 2002-01-04 14:35:34
    Temat: Re: Lukas Bank - strata
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "WS" <d...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a14e8f$3l1$1@news.telbank.pl...

    > jeszcze około 1 tygodnia. Nie wiem jakie mam prawa, co mogę w tej sutuacji
    > zrobić? Gdzie mogę dociekać się swoich praw (jeśli je w ogóle posiadam) ?

    W centrali banku, w sadzie... Mozesz takze zwrocic sie o pomoc do
    organizacji konsumenckich. Ale chyba skoro ma byc odpowiedz za tydzien to
    moze warto poczekac te kilka dni.

    Maciej

  • 2. Data: 2002-01-04 15:30:10
    Temat: Lukas Bank - strata
    Od: "WS" <d...@w...edu.pl>

    Witam!

    Mam problem. Kożystam z systemu Lukas E-bank od dłuzszego czasu. Oczywiście
    z większymi i mniejszymi problemami, ale ostatnio zbyt dużo pieniędzy
    straciłem, żeby to pozostawić bez reakcji. Napisałem reklamację, którą
    złożyłem w oddziale. Posiadam poświdczoną kopię reklamacji. Czekam już na
    odpowiedź prawie 3 tygodnie!!!! Panie w oddziale twierdzą, że muszę poczekać
    jeszcze około 1 tygodnia. Nie wiem jakie mam prawa, co mogę w tej sutuacji
    zrobić? Gdzie mogę dociekać się swoich praw (jeśli je w ogóle posiadam) ?

    Wojtek S.

  • 3. Data: 2002-01-04 15:45:45
    Od: "marek" <h...@p...fm>

    > W centrali banku, w sadzie... Mozesz takze zwrocic sie o pomoc do
    > organizacji konsumenckich. Ale chyba skoro ma byc odpowiedz za tydzien to
    > moze warto poczekac te kilka dni.
    >
    > Maciej

    Bank, prawdopodobnie w regulaminie, zastrzega, iż ma miesiąc na odpowiedź,
    jedyne co jest pewne to to, że musi ustosunkować się na piśmie...

    oby Ci nie doliczyli paru złotych za nieuzasadnioną reklamację!

  • 4. Data: 2002-01-04 18:58:38
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "WS" <d...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    : Witam!
    :
    W regulaminie jest zapis iż bank jest zobowiązany rozpatrzyć niezwłocznie
    otrzymaną reklamację. Zależy co Lukas rozumie pod pojęciem niezwłocznie?

    Amehat

  • 5. Data: 2002-01-07 06:55:43
    Od: Tomasz Skowroński <t...@f...com.polska>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymaną reklamację. Zależy co Lukas rozumie pod pojęciem niezwłocznie?

    NIEZWŁOCZNIE - czyli przed twoją śmiercią. :-)

    Jak umrzesz a Twoje ZWŁOKI będą leżeć w kostnicy to już to będzie ZWŁOCZNIE.