eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas Bank - strata › Lukas Bank - strata
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.man.poznan.pl!news.telbank.pl!not-for-mail
    From: "WS" <d...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas Bank - strata
    Date: Fri, 4 Jan 2002 15:30:10 -0000
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <a14e8f$3l1$1@news.telbank.pl>
    NNTP-Posting-Host: www.swieto.pl
    X-Trace: news.telbank.pl 1010154575 3745 195.136.27.4 (4 Jan 2002 14:29:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Jan 2002 14:29:35 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:151876
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Mam problem. Kożystam z systemu Lukas E-bank od dłuzszego czasu. Oczywiście
    z większymi i mniejszymi problemami, ale ostatnio zbyt dużo pieniędzy
    straciłem, żeby to pozostawić bez reakcji. Napisałem reklamację, którą
    złożyłem w oddziale. Posiadam poświdczoną kopię reklamacji. Czekam już na
    odpowiedź prawie 3 tygodnie!!!! Panie w oddziale twierdzą, że muszę poczekać
    jeszcze około 1 tygodnia. Nie wiem jakie mam prawa, co mogę w tej sutuacji
    zrobić? Gdzie mogę dociekać się swoich praw (jeśli je w ogóle posiadam) ?

    Wojtek S.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1