  • 1. Data: 2002-01-04 12:20:20
    Temat: PayPal
    Od: "Marcin Doliwa" <m...@e...pw.edu.pl>

    Nie wiem czy byla juz o tym mowa, ale czy ktos moglby mnie oswiecic jak to
    dokladnie dziala, i czy moge tego uzywac z kartami visa electron?

    Pozdrawiam,
    Marcin Doliwa

  • 2. Data: 2002-01-04 14:23:55
    Temat: Re: PayPal
    Od: Aalvar <a...@i...pl>

    In article <a146pb$tph$1@julia.coi.pw.edu.pl>, m...@e...pw.edu.pl
    says...
    > Nie wiem czy byla juz o tym mowa, ale czy ktos moglby mnie oswiecic jak to
    > dokladnie dziala, i czy moge tego uzywac z kartami visa electron?
    Przejrzyj archiwum. Bylo pare tygodni temu.
    Teoretycznie serwis jest niedostepny dla ludzi z Polski.

  • 3. Data: 2002-01-04 14:28:17
    Od: "Marcin Doliwa" <m...@e...pw.edu.pl>

    Teoretycznie ??? A praktycznie?

  • 4. Data: 2002-01-04 17:47:18
    Od: Aalvar <a...@i...pl>

    In article <a14e9k$616$1@julia.coi.pw.edu.pl>, m...@e...pw.edu.pl
    says...

    > Teoretycznie ??? A praktycznie?

    Praktycznie dziala bez problemow i mozesz przelewac pieniadze na drugi
    koniec swiata prawie za darmo.

  • 5. Data: 2002-01-04 21:09:46
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    > In article <a14e9k$616$1@julia.coi.pw.edu.pl>, m...@e...pw.edu.pl
    > says...
    > Praktycznie dziala bez problemow i mozesz przelewac pieniadze na drugi
    > koniec swiata prawie za darmo.

    Moze jakies linki, rady, doswiadczenia?????

    PS wiem ze to troche OT ale a co sadzicie o tym:
    https://www.mikroplatnosci.pl
    ktos juz tego uzywał????