  • 1. Data: 2002-01-04 14:12:20
    Temat: Który bank wybrac?
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam zamiar założyć sobie konto młodzieżowe w jednym z banków. W moim mieście są
    oddziały BZWBK, Kredyt Banku i PKOBP. Który bank polecacie? Który ma najniższe
    opłaty, a który najwyższe oprocentowanie etc.

    Pozdrawiam,
    Bartek Sawicki

  • 2. Data: 2002-01-04 15:03:34
    Temat: Re: Który bank wybrac?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mam zamiar założyć sobie konto młodzieżowe w jednym z banków. W moim
    mieście są oddziały BZWBK, Kredyt Banku i PKOBP. Który bank polecacie? Który
    ma najniższe opłaty, a który najwyższe oprocentowanie etc.

    zaloz w BZWBK i od razu mBank

    w BZWBK - przez inet za 50 groszy bedziesz przelewal na mBanku :)

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 3. Data: 2002-01-04 15:18:24
    Od: "Wookasch" <w...@w...pl>

> [...]
    >
    > zaloz w BZWBK i od razu mBank
    > w BZWBK - przez inet za 50 groszy bedziesz przelewal na mBanku :)

    Proponuje identyczne rozwiazanie.
    Ewentualnie mozesz jeszcze z BZWBK wziac sobie Euro<26 - nawet nie dla
    znizek, ale dla ubezpieczenia.
    Ja mam obecnie w BZWBK tylko te karte (zawsze cos z EC/MC sie moze przydac)

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 4. Data: 2002-01-04 15:40:55
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mieście są oddziały BZWBK, Kredyt Banku i PKOBP. Który bank polecacie? Który
    ma najniższe opłaty, a który najwyższe oprocentowanie etc.

    mabank i wbk (ja tak mam ! i polecam)

    dodatkowo wpisz podczas rejstracji w necie do mbanku (prawie wsio za darmo
    !) ten numer 10086563 -> koncoweka mojego konta, jakas promocja jest i cos
    daja :) )

    nara, student.

  • 5. Data: 2002-01-04 17:51:32
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    >
    > zaloz w BZWBK i od razu mBank
    >
    > w BZWBK - przez inet za 50 groszy bedziesz przelewal na mBanku :)

    Załóż w dowolnym z nich, pod warunkiem, że się nie nazywa BZWBK...
    Poczytaj parę wątków niżej to się dowiesz dlaczego.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 6. Data: 2002-01-04 18:39:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Załóż w dowolnym z nich, pod warunkiem, że się nie nazywa BZWBK...
    > Poczytaj parę wątków niżej to się dowiesz dlaczego.

    sratata. Pekao czy PKO polecasz?
    Nie zartuj...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 7. Data: 2002-01-04 18:45:24
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > sratata. Pekao czy PKO polecasz?
    > Nie zartuj...

    A gdzie to wyczytałeś? Chyba głęboko, między wierszami. Nie 'znam
    osobiście' pozostałych, więc się nie wypowiadam. Za to BZWBK szczerze
    odradzam (i jestem głęboko przekonany, że jest najgorszy ze wszystkich :-).

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 8. Data: 2002-01-04 19:09:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A gdzie to wyczytałeś? Chyba głęboko, między wierszami. Nie 'znam
    > osobiście' pozostałych, więc się nie wypowiadam. Za to BZWBK szczerze
    > odradzam (i jestem głęboko przekonany, że jest najgorszy ze wszystkich
    :-).

    Moze powiedzmy tak:
    ze wzgledu na to, ze siec placowek obsluguja rozne panie, ze wzgledu na to,
    ze WBK w odroznieniu od BZWBK dziala OK - mysle, ze jest to duzo lepsze
    rozwiazanie.
    A wiesz dlaczego?
    Bo w PKOBP - bedzie stlaw kolejkach, w Kredyt nawet jesli nie - to i tak
    studneckie w WBKu jest o nibo lepsze.
    Ja mialem doczyniania z PKOBP z dwoma oddzialami - i dziekuje - postoje...

    Zauwaz tez - ze nie tylko ja polecalem uklad BZWBK + mBank...
    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 9. Data: 2002-01-04 20:13:05
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Zauwaz tez - ze nie tylko ja polecalem uklad BZWBK + mBank...

    potwierdzam uklad mBank + BZWBK jest b.dobrym rozwiazaniem

    kase wplacona w dowolnym oddziale WBK masz na koncie od reki
    i od razu mozesz zrobic przelew do mBanku
    kasa tam dotrze jeszcze tego samego dnia jezeli przelew zrobiles przed
    poludniem

    natomiast jezeli chodzi o BZWBK to odradzam byly BZ, dopiero w pazdzierniku
    wprowadzili
    tam IBAN i ich oddzialy osbluguje archaiczny system ZORBA

    czyli jak BZWBK to zdecydowanie w oddziale bylego WBK
    niby ten sam bank, a roznica ogromna

  • 10. Data: 2002-01-04 20:27:21
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "Bob" <b...@p...pl> wrote in message news:3c360cd1@news.vogel.pl...

> [...]
    > tam IBAN i ich oddzialy osbluguje archaiczny system ZORBA
    >
    > czyli jak BZWBK to zdecydowanie w oddziale bylego WBK

    I tu się zgodzę, bo to szczera prawda. Więc moja zmodyfikowana przestroga
    brzmi: wszystko, byle nie BZWBK, w oddziale byłego BZ (ja niestety mam
    nieprzyjemność być klientem takowego). Ale skoro pół banku jest syfiaste a
    drugie pół ok, to i tak ogólna nota w moich oczach jest niestety licha. Jest
    takie przysłowie o beczce miodu i łyżce dziegdziu...

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com