eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas Bank - strata › Re: Lukas Bank - strata
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!nnrpd
    From: Tomasz Skowroński <t...@f...com.polska>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas Bank - strata
    Date: Mon, 7 Jan 2002 07:55:43 +0100
    Organization: Elektrim Kable S.A. oddz. FK Zalom w Szczecinie
    Lines: 14
    Message-ID: <a1bgmh$1tt$1@poczta.fkz.com.pl>
    References: <a14e8f$3l1$1@news.telbank.pl> <a14u35$slf$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.116.115.138
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1010386880 27082 195.116.115.138 (7 Jan 2002 07:01:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Jan 2002 07:01:20 +0000 (UTC)
    X-Path-Notice: Path line has been filtered
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Original-Path: poczta.fkz.com.pl!not-for-mail
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:152533
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:a14u35$slf$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "WS" <d...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > news:a14e8f$3l1$1@news.telbank.pl...
    > : Witam!
    > :
    > W regulaminie jest zapis iż bank jest zobowiązany rozpatrzyć niezwłocznie
    > otrzymaną reklamację. Zależy co Lukas rozumie pod pojęciem niezwłocznie?

    NIEZWŁOCZNIE - czyli przed twoją śmiercią. :-)

    Jak umrzesz a Twoje ZWŁOKI będą leżeć w kostnicy to już to będzie ZWŁOCZNIE.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1