  • 1. Data: 2002-02-05 16:41:09
    Temat: Lukas Bank i Visa Classic
    Od: "Speedy" <p...@t...net.pl>

    Witam !!

    Nie wiem czy jestem z tym problemem osamotniony, ale nie mogę się już od 3
    tygodni połączyć przez lukas linię, aby sprawdziś kredyt na karcie Visa
    Classic.
    Niestety wszyscy Ci doradcy, którzy odbierają telefony pod 0800660011 lub
    0800660022 twierdzą, że linia jest przeciążona. A ja kiedyś dzwoniłem o 2 w
    nocy i było to samo (chyba o 2 w nocy wszyscy na raz nie sprawdzają
    stanu kart kredytowych).

    Może ktoś ma jakieś sugestie, albo wie coś w tej sprawie.

    Pozdrawiam
    Speedy

  • 2. Data: 2002-02-05 18:45:09
    Temat: Re: Lukas Bank i Visa Classic
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > 0800660022 twierdzą, że linia jest przeciążona. A ja kiedyś dzwoniłem o 2
    > nocy i było to samo (chyba o 2 w nocy wszyscy na raz nie sprawdzają

    ja za kazdym razem spokojnie moge sie polaczyc, odpowiada mi automat
    (jest tam kilka opcji) i nigdy nie mialem z tym zadnego problemu
    zawsze uzyskuje wszystkie info jakie sa mi potrzebne

  • 3. Data: 2002-02-06 06:42:58
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Speedy" <p...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 0800660022 twierdzą, że linia jest przeciążona. A ja kiedyś dzwoniłem o 2
    > nocy i było to samo (chyba o 2 w nocy wszyscy na raz nie sprawdzają

    Uwazaj, jak na telefonie wybierasz opcje (dla karty "2"), nie wciskaj '*',
    zeby zmienic tryb telefonu tylko dopiero po wysluchaniu opcji sama "2". Moze
    w tym tkwi twoj problem?