  • 1. Data: 2003-02-03 10:58:11
    Temat: Lukas Bank bezpieczny?
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam,

    Chcialem zasiegnac informacji od osob lepiej zorientowanych czy Lukas Bank jest
    bankiem bezpiecznym. Dziekuje za wszelkie informacje i opinie.

    Pozdrawiam,

    Zygmunt

  • 2. Data: 2003-02-03 11:48:04
    Temat: Re: Lukas Bank bezpieczny?
    Od: z...@p...onet.pl

    Zastanawiam sie czy moje pytanie jest tak glupie, ze nikt nie chce
    odpowiedziec, czy naprawde nikt nie ma opinii w tej sprawie?:-)

    Pozdrawiam,

    Zygmunt

  • 3. Data: 2003-02-03 11:54:37
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam sie czy moje pytanie jest tak glupie, ze nikt nie chce
    > odpowiedziec, czy naprawde nikt nie ma opinii w tej sprawie?:-)

    Jak dla mnie jest bezpieczny. Poza tym sprecyzuj o jakie bezpieczeństwo Ci
    chodzi.

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-02-03 12:21:26
    Od: z...@p...onet.pl

    Piotrek napisal:

    > Jak dla mnie jest bezpieczny. Poza tym sprecyzuj o jakie bezpieczeństwo Ci
    > chodzi.

    Ostatecznie chodzi mi o bezpieczenstwo moich srodkow finansowych powierzonych
    bankowi, czyli czy LB jest bankiem stabilnym (wiem, ze jest bankiem dynamicznie
    sie rozwijajacym), nie zagrozonym przewidywalnymi upadkiem czy innymi powaznymi
    klopotami. Kto jest glownym wlascielem itd. ?

    pozdr

    Zygmunt

  • 5. Data: 2003-02-03 12:23:04
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Zastanawiam sie czy moje pytanie jest tak glupie, ze nikt nie chce
    > odpowiedziec, czy naprawde nikt nie ma opinii w tej sprawie?:-)

    Trochę precyzji - o jakie bezpieczeństwo pytasz. Tu nie ma wróżek
    zgadujących o co Ci chodzi ;)

  • 6. Data: 2003-02-03 12:43:39
    Od: p...@o...pl

    > Trochę precyzji - o jakie bezpieczeństwo pytasz. Tu nie ma wróżek
    > zgadujących o co Ci chodzi ;)

    Wydaje mi sie że pytanie jest wystarczajaco precyzyjne. Kazdy wie co to znaczy
    bezpieczny bank

  • 7. Data: 2003-02-03 12:52:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Wydaje mi sie że pytanie jest wystarczajaco precyzyjne. Kazdy wie co
    > to znaczy bezpieczny bank

    IMHO nie było. " Każdy wie "czyli kto? To może mi powiesz co to znaczy
    bezpieczny bank, według Ciebie? Czy chodzi o bezpieczeństwo systemu
    informatycznego, czy o właściciela będącego w dobrej kondycji finansowej,
    czy o zabezpieczenie placówek. Trochę tych pytań jest, nie? Ktoś napisze o
    bezpieczeństwie systemu transakcyjnego, a pytający powie, że jemu to
    chodziło o drzwi antywłamaniowe w placówkach ;)

  • 8. Data: 2003-02-03 13:39:37
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > bezpieczeństwie systemu transakcyjnego, a pytający powie, że jemu to
    > chodziło o drzwi antywłamaniowe w placówkach ;)

    Jak chcesz sie czepiac to możesz.
    Konkretnie odpowiedziec to troche trudniej, prawda?

  • 9. Data: 2003-02-03 14:31:09
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Jak chcesz sie czepiac to możesz.
    > Konkretnie odpowiedziec to troche trudniej, prawda?

    Konkretnie to można odpowiedzieć na konkretne pytanie. Jeżeli mogę napisać
    coś o zabezpieczeniu systemu bankowego, to niekoniecznie znam się na ocenie
    kondycji właściciela banku, prawda? To tak jakbyś oczekiwał konkretnej
    odpowiedzi na pytanie, czy bezpiecznie jest nosić pieniądze nie precyzując,
    czy chodzi o środki w gotówce, czy na karcie. Zastanów sie trochę ;) Z mojej
    strony EOT.

  • 10. Data: 2003-02-03 15:04:10
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Zajrzyj na http://rtfm.bsdzine.org/ zanim znowu zapytasz.
    Dotyczy wprawdzie grup o oprogramowaniu, ale zasada jest ta sama.

    I trochę kultury nie zaszkodzi.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl