  • 1. Data: 2003-02-03 11:00:22
    Temat: Nordea: Bezpłatne wypłaty w sieci bankomatów BZWBK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bezpłatne wypłaty w sieci bankomatów BZWBK

    Mamy przyjemność poinformować, że od dzisiejszego dnia klienci Nordea
    mogą bezpłatnie wypłacać gotówkę kartami Visa Electron w niemal 600
    bankomatach BZ WBK. Dotychczas bezpłatne wypłaty obowiązywały tylko w
    bankomatach banku Nordea.

    Opłata za wypłatę gotówki kartą Visa Electron z bankomatów innych
    banków (w tym Euronet) wynosi 4 zł od każdej wypłaty.

    Opłata za zmianę PIN oraz za wydrukowanie mini wyciągu (10 ostatnich
    transakcji dokonanych na kartę) dla karty Visa Electron, wynosi
    odpowiednio 3,5 zł i 2,5 zł. Analogicznie dla karty Visa Classic
    Charge opłaty wynoszą odpowiednio 6 zł i 2,5 zł

    Za Nordea

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-02-03 11:03:58
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:b1li3t$k$1@news.onet.pl...
    > Bezpłatne wypłaty w sieci bankomatów BZWBK

    kiedy to samo dla klientow LGPetro ?

    D.

  • 3. Data: 2003-02-03 11:13:01
    Od: k...@p...onet.pl

    Informowalem juz o tym pod koniec grudnia. Informacja juz jest od dosyc dawna i
    byla powtarzana.

  • 4. Data: 2003-02-03 13:19:14
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > odpowiednio 3,5 zł i 2,5 zł. Analogicznie dla karty Visa Classic
    > Charge opłaty wynoszą odpowiednio 6 zł i 2,5 zł

    Wiele osob narzekalo, ze w Millennium oplata za wydruk salda wynosi 0,50
    PLN, a tu prosze 2,5 PLN :-)
    No i zmiana PINU 3,5 PLN, gdzie w Millennium ta oplata to 0 PLN :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 5. Data: 2003-02-03 13:22:40
    Od: "zbyszko janke" <j...@p...fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński:

    Dave:

    > kiedy to samo dla klientow LGPetro ?

    witam Grupiwczow.
    mam dokladnie to samo zyczenie/pytanie co Dave -czy te bezplatne wyplaty w
    bezetach dla Nordei odnosa sie i do LG?

    pozdrawiam
    Wszystkich
    zbyszko janke

  • 6. Data: 2003-02-03 13:23:49
    Temat: Re: Nordea: Bezpłatne wypłaty w sieci
    Od: "Konrad" <k...@N...gazeta.pl>

    Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> napisał(a):

    > Wiele osob narzekalo, ze w Millennium oplata za wydruk salda wynosi 0,50
    > PLN, a tu prosze 2,5 PLN :-)
    > No i zmiana PINU 3,5 PLN, gdzie w Millennium ta oplata to 0 PLN :-)

    Kolego chyba zle zrozumiales informacje.
    2,5 PLN jest to prowizja za wydruk 10 ostatnich transakcji, nie tylko salda,
    3,5 PLN prowizja za zmiane PIN w bankomacie na dowolny, wybrany przez
    klienta, w Millennium nie ma tego w ogole.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-02-03 13:25:38
    Od: "Konrad" <k...@N...gazeta.pl>

    zbyszko janke <j...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >

    > witam Grupiwczow.
    > mam dokladnie to samo zyczenie/pytanie co Dave -czy te bezplatne wyplaty w

    LG to jeszcze nie Nordea Bank Polska.

  • 8. Data: 2003-02-03 13:43:05
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Konrad" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > LG to jeszcze nie Nordea Bank Polska.

    Ale AFAIK oglaszali, ze kartami obywu bankow mozna wyplacac w bankomatach
    jednego i drugiego bez prowizji.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 9. Data: 2003-02-03 16:33:59
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > 3,5 PLN prowizja za zmiane PIN w bankomacie na dowolny, wybrany przez
    > klienta, w Millennium nie ma tego w ogole.

    Wydruk 10 ostatnich transakcji kosztuje w Millennium 1,5 PLN w
    kazdym bankomacie Euronetu. Wydruk salda 0,5 PLN, a zmiana PIN'u jest
    mozliwa tez w kazdym Euronecie i nic nie kosztuje :-)

    Moj mail nie jest zlosliwy wobec nikogo i nie chce nikogo urazic. Chcialem
    tylko zauwazyc, ze niektorzy bardzo glosno "pisza", ze Millennium to
    bardzo drogi bank, a nie pisza, ze jest wiele innych drozszych, w ktorych
    oplata za samo prowadzenie konta jest np. 5 zl/m-c, a to juz jest 60 zl
    rocznie, co daje mi 60 wyplat rocznie z bankomatow Euronetu w Millennium
    :-)

    Uwazam, ze to jest bardzo dobry bank do "spolki" z mBankiem. A na
    wakacjach przydaje sie jeszcze bardziej, gdy sie jest za granica :-)

    A prowadzenie konta jest darmowe, jesli zalozy sie odpowiedni typ konta
    :-)

    Pozdrawiam
    Radek