  • 1. Data: 2005-11-04 15:44:57
    Temat: Luka bezpieczeństwa mtransfer - onet.pl
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Około godz. 13 znalazłem poważny błąd w obsludze transakcji Onet.pl
    przez mTransfer. Można było dokonać płatności na dowolną kwotę a
    system Onet.pl uznawał że wpłynęła pełna płatność na którą oczekiwał i
    odblokowywał "opłacone" usługi.

    Onet.pl zablokował płatności mTransfer około godz. 14.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 2. Data: 2005-11-05 09:41:11
    Temat: Re: Luka bezpieczeństwa mtransfer - onet.pl
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 04 Nov 2005 16:44:57 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Około godz. 13 znalazłem poważny błąd w obsludze transakcji Onet.pl
    >przez mTransfer.
    Luka jest aktualna (choc juz nie w onet.pl) a w mbanku juz wszyscy
    spia, choc informacje o bledzie maja od 6 godzin. A luka jak byla tak
    jest. Mysle ze bedzie do poniedzialku a moze do konca swiata...

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?