  • 1. Data: 2005-11-04 12:57:38
    Temat: Obsluga w Getinbank
    Od: "Fajas" <f...@f...pl>

    Jakie sa wasze odczucia na temat obslugi w oddzialach tego Banku.
    Ja mialem dzisiaj watpliwa przyjemnosc rozmowy w oddziale w Krakowie i moje
    odczucia to zgroza....
    Poziom kompetencji tragiczny!!!
    Pytalem od wa produkty: kredyt hipoteczny i KK.

    Fajas

  • 2. Data: 2005-11-04 13:11:04
    Temat: Re: Obsluga w Getinbank
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dkflsa$cf2$1@atlantis.news.tpi.pl>, Fajas wrote:
    > Jakie sa wasze odczucia na temat obslugi w oddzialach tego Banku.
    > Ja mialem dzisiaj watpliwa przyjemnosc rozmowy w oddziale w Krakowie i moje
    > odczucia to zgroza....
    > Poziom kompetencji tragiczny!!!

    Nie trzeba się nawet nigdzie fatygować. Wystarczy obejrzeć stronę, a
    jeśli komu mało to zadzwonić na infolinię, żeby dojść do tego samego
    wniosku. Ale można się też rozerwać, bo pan na infolinii informuje,
    że żeby kupić certyfikat ubezpieczeniowy to trzeba wziąć pieniądze pod
    pachę i zasunąć do oddziału i innej metody nie ma:)

    Renata

  • 3. Data: 2005-11-04 20:19:23
    Od: "mival" <mival(pitolony_spam)@wp.pl>

    Użytkownik "Fajas" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie sa wasze odczucia na temat obslugi w oddzialach tego Banku.

    Ja za bardzo nie narzekam (jak na razie nie mialem jakichs skomplikowanych
    pytan do pracownikow oddzialu w Krakowie (o tym przy Szpitalnej mowimy ?).
    Nawet dwa razy na przyjemnosci trafilem:
    1. Pomimo rozwiazania lokaty miesiecznej i zakladaniu nowej doliczono mi
    dotychczasowe oprocentowanie (mimo iz w regulaminie rachunku stoi, ze sie
    nie nalezy).
    2. Obsluga zaproponowala wyzsze oprocentowanie niz maja to w tabelkach
    oprocentowania (z uwagi na wysokosc skladanego depozytu).

    Pozdrawiam,
    mival

    PS. Moze sie przeszkola do czasu, gdy i ja pojde po regulamin i OW KK.

  • 4. Data: 2005-11-05 10:58:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Fajas"
    > Ja mialem dzisiaj watpliwa przyjemnosc rozmowy w oddziale w Krakowie
    > i moje odczucia to zgroza....
    > Poziom kompetencji tragiczny!!!
    > Pytalem od wa produkty: kredyt hipoteczny i KK.

    popytaj w Fortisie - jak bylem wczoraj po nowa KK
    to zauważyłem że dwoje "sprzedawców bankowych"
    miało klientów właśnie po kredyt hipoteczny i cierpliwie
    wszystko objasniali
    *** blad ***