  • 11. Data: 2014-01-11 10:13:08
    Temat: Re: Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2014-01-10 15:47, Budzik wrote:
    > Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
    > Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

    3,6% na 185 dni

    http://www.lokata.aliorbank.pl/

  • 12. Data: 2014-01-11 10:40:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-01-11 10:13, Crimi pisze:

    > 3,6% na 185 dni
    >
    > http://www.lokata.aliorbank.pl/

    jest jeszcze progresywna w GNB, średnia wychodzi 3,53% przy 12
    miesiącach, ale oczywiście kasę można wypłacić wcześniej (po każdym
    miesiącu bez utraty odsetek)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2014-01-11 10:55:19
    Od: "PKL" <s...@s...in.Lublin.pl>

    skbank ma lokaty online
    i daje 3.8% na 6m
    wielokrotnie korzystałem i Polecam

  • 14. Data: 2014-01-11 11:27:26
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Najlepsza oferta, z której ostatnio regularnie korzystam to lokata sezonowa TOP BIS w
    SKBanku, stałe 4% na 3 m-ce:

    https://www.skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty/lo
    kata_terminowa_sezonowa_top_bis-278.html

    Dla posiadaczy rachunku w SKBanku, w sumie warto założyć bo to jest częsty warunek
    dobrej lokaty w tym banku.

  • 15. Data: 2014-01-11 12:17:36
    Od: S <a...@w...pl>

    > 3,6% na 185 dni
    >
    > http://www.lokata.aliorbank.pl/

    3,6% OF na 6M i Idea na 12M

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-01-11 12:37:06
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2014-01-11 11:27, az.anonim pisze:
> [...]
    kata_terminowa_sezonowa_top_bis-278.html

    > Dla posiadaczy rachunku w SKBanku, w sumie warto założyć bo to jest częsty warunek

    Ale nie da się założyć rachunku via internet..

  • 17. Data: 2014-01-11 15:04:53
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu piątek, 10 stycznia 2014 15:47:10 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Mo�na gdzies dosta� obecnie co� wiecej niz 3,5%?
    > Lokaty, polisolokaty byle z gwarancjďż˝ BFG lub UFG.

    przed chwilą spotkałam tę reklamę
    Lokata Noworoczna 5,25%
    www.expander.pl
    + Lokata bankowa na 6 mies. + Wpłata regularna od 200 zł/mies

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 18. Data: 2014-01-11 15:37:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaMyszka f...@g...com ...

    > przed chwilą spotkałam tę reklamę
    > Lokata Noworoczna 5,25%
    > www.expander.pl
    > + Lokata bankowa na 6 mies. + Wpłata regularna od 200 zł/mies

    To nie jest lokata tylko struktura - nie daj sie nabrac.

  • 19. Data: 2014-01-11 16:42:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To nie jest lokata tylko struktura - nie daj sie nabrac.

    to nie jest struktura tylko zwykła lokata + PSO, lokata się skończy a
    PSO pewnie na min. 10 lat...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2014-01-11 16:50:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    kata_terminowa_sezonowa_top_bis-278.html

    > Dla posiadaczy rachunku w SKBanku, w sumie warto założyć bo to jest częsty warunek

    widzę, że konto gratis, ale:
    czy można mieć konto bez karty? bo widzę, że karta 2 zł jak się obrotu
    na 200 zł nie zrobi...

    --
    pozdrawiam
    RobertS