  • 1. Data: 2014-01-09 16:05:00
    Temat: przelew do szwajcarskiego banku
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Czy mozecie doradzic w jaki sposob przeslac euro do szwajcarskiego banku
    najlepiej przelewem SEPA (ten normalnie z banku kosztuje chyba 5zl?).
    Szukam sposobu bez koniecznosci zakladania konta dla jednego przelewu a
    kwota to 90euro wiec tez nie chc by koszty wyniosly drugie tyle.
    Przemek

  • 2. Data: 2014-01-09 16:17:58
    Temat: Re: przelew do szwajcarskiego banku
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Thu, 9 Jan 2014 16:05:00 +0100
    "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl> wrote:

> [...]
    > 5zl?). Szukam sposobu bez koniecznosci zakladania konta dla jednego
    > przelewu a kwota to 90euro wiec tez nie chc by koszty wyniosly drugie

    Bez zakladania konta to chyba tylko spytac znajomych/rodzine...

    Szwajcaria jest w SEPA, wiec w wiekszosci bankow przelew bedzie
    kosztowal 0-5 zl.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2014-01-09 16:49:05
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w wiadomosci

    > Bez zakladania konta to chyba tylko spytac znajomych/rodzine...
    >
    > Szwajcaria jest w SEPA, wiec w wiekszosci bankow przelew bedzie
    > kosztowal 0-5 zl.
    >
    > --
    Dzieki za odpowiedz.
    Tego sie obawialem ze bez zakladania konta sie nie obejdzie chyba...

  • 4. Data: 2014-01-09 20:07:46
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Szukam sposobu bez koniecznosci zakladania konta dla jednego przelewu a
    > kwota to 90euro wiec tez nie chc by koszty wyniosly drugie tyle.

    Możesz spróbować:
    http://www.poczta-polska.pl/zagraniczny-przekaz-pocz
    towy/
    ale minusy to opłata 1%+23zł i wpłata w złotówkach przeliczona na walutę.
    Słyszałem o tej metodzie wpłat w euro do Chorwacji.

  • 5. Data: 2014-01-11 10:28:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 09 Jan 2014 16:05:00 +0100, Przemek napisał(a):

> [...]
    > Szukam sposobu bez koniecznosci zakladania konta dla jednego przelewu a
    > kwota to 90euro wiec tez nie chc by koszty wyniosly drugie tyle. Przemek

    Jeżeli działa SEPA to jak kupisz EUR w kantorze Aliora to przelew tej
    zakupionej waluty masz darmowy.

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-01-12 19:52:01
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 09 Jan 2014 16:05:00 +0100, Przemek napisał(a):
    >

    > Jeżeli działa SEPA to jak kupisz EUR w kantorze Aliora to przelew tej
    > zakupionej waluty masz darmowy.

    Oooo to moze byc interesujace rozwiazanie.
    Dziekuje.