  • 1. Data: 2014-01-07 16:54:33
    Temat: ING ponownie 100zł
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Od dzisiaj ING znowu daje 100zł:

    http://www.ingbank.pl/konto_internetowe/

  • 2. Data: 2014-01-07 21:08:11
    Temat: Re: ING ponownie 100zł
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 16:54:33 UTC+1 użytkownik Michal Pl napisał:
    > Od dzisiaj ING znowu daje 100zł:
    >

    > http://www.ingbank.pl/konto_internetowe/

    nie od dzisiaj a od 2.01. Przedwczoraj to już na livesmarter nawet było -
    http://livesmarter.pl/100-zl-za-otwarcie-konta-z-lwe
    m-w-ing/

    szału w sumie nie ma w porównaniu do poprzednich promocji.

  • 3. Data: 2014-01-09 14:11:41
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 21:08:11 UTC+1 użytkownik mietek napisał:
> [...]
    m-w-ing/

    > szału w sumie nie ma w porównaniu do poprzednich promocji.

    Dokładnie, a na dodatek nie można już połączyć tego z poleceniem, bo już ich nie
    ma...

  • 4. Data: 2014-01-09 14:20:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" e...@g...co

    > szału w sumie nie ma w porównaniu do poprzednich promocji.

    : Dokładnie, a na dodatek nie można już połączyć
    : tego z poleceniem, bo już ich nie ma...

    Czyli jak/co? Czekamy? Raptem 10% zwrotu...
    Gdyby tak stale -- to było lepiej niż u wiewiórek...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-01-09 16:46:34
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 14:20:42 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czyli jak/co? Czekamy? Raptem 10% zwrotu...
    > Gdyby tak stale -- to by�o lepiej ni� u wiewi�rek...

    No jak chcesz, ale promocji poleceń aktualnie nie mają nawet w ofercie, bo ostania
    się już skończyła. A do tego w tej promocji musisz trzymać płatną kartę (7 zł jeśli
    nie wydamy 200) aż do wypłaty ostatniej premii, czyli aż do 15 maja.
    Na LSie prześwietlili.

  • 6. Data: 2014-01-10 01:37:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" a...@g...co

[...]

    I dobrze -- jakiś urlop by się chyba przydał. ;)
    Wyrzucenie na luz... Po jakim czasie pracownik ;)
    nabywa prawo do urlopu? ;) Mille wysyła na urlop
    już od dawna. Mnie płaci wyprawkę w postaci limitu
    bezpłatnego. :)

    Mille to dobry bank.

    [Trochę szkoda, że trzeba skorzystać z urlopu, ;) bo Truskolaski
    pozbawił mnie znacznej części moich dotychczasowych ,,dochodów''
    pozaorzeszkowo-wisiennkowych.

    Dookoła czuć braki -- pieniędzy, miejsc parkingowych...
    W Gołdapi lekarka medycyny pracy mówi, że karty parkingowe
    należą się nam; w Białymstoku Miastowi nie mają pewności
    co do tego; ale ja wiem (i wiem to na pewno), że w Białymstoku
    więcej wydano kart parkingowych, niż zamalowano miejsc dla
    osób niepełnosprawnych, przez co na drogach białostockich
    brakuje miejsc dla osób z kartami parkingowymi, dlatego
    też różnymi sposobami pozbawia się ludzi ich praw kosztem
    zdrowia, a raczej -- życia.

    Ja wiem o tych brakach miejsc ,,kopertowych'' -- inni też mogą dowiedzieć się.

    Ponad 800 milionów plnów zadłużenia, choć podatki podniesiono
    drastycznie -- niemal wyłącznie inwestowano w drogi, które już
    teraz nie są przejezdne.

    Aby było jasne -- wypuklina dysku międzykręgowego oznacza
    uszkodzenie tegoż dysku -- niereperowalne uszkodzenie. Jak
    pęknięcie zęba nie zrasta się, czy złamanie drzewa -- tak
    nie zrasta się uszkodzenie dysku międzykręgowego. Ból ostry
    przechodzi :) w przewlekły i człowiek przyzwyczaja się. :)
    Czasami ból schodzi w dół (to zły znak) czasami drętwieją
    nogi, bądź jedna noga, czasami pojawiają się dziwne odczucia
    (poniżej lędźwii) typu brak czucia bądź czucie osłabione,
    mrowienie czy pieczenie... Ból potrafi słabnąć, wracać do
    lędźwii (to dobry znak!) a nawet mogą wracać poprawne
    odruchy neurologiczne, czy jak się je zowie...

    Jednak dysk (z wypukliną) jest już osłabiony, czyli może
    przyjmować znacznie mniejsze obciążenia niż dysk zdrowy.
    Co więcej -- z wiekiem (XXI i każdym innym też?) dyski
    słabną, nie wzmacniają się. Co to oznacza w praktyce?
    Ano to oznacza, że każdy wysiłek może przyspieszać
    rozrywanie się dysku, czyli niepotrzebnego wysiłku
    warto unikać -- przykładowo należy unikać dźwigania
    ciężarów, pchania wózka sklepowego po śniegu, przed
    sklepem czy po nierównościach... Dobre sklepy to te,
    w których wózek z zakupami zjeżdża lekko w dół. :)
    A złe? Złe to te, w których nie ma wózków lub wózki
    niby są, ale tylko do jeżdżenia po terenie sklepu.

    Złamana kość -- zrasta. Czasami prawidłowo, czasami
    nie -- a mimo tego jest OK. Gruba kość udowa na RTG
    może wyglądać fatalnie po złym zrośnięciu, ale nie
    musi powodować żadnych złych skutków, a nawet owo
    zło może nie być widoczne, gdyż kość jest osłonięta
    mięśniami czy tłuszczem... Ja mam skrzywioną przegrodę
    nosa, mogę nawet ten nos bezboleśnie rozpłaszczyć czy
    położyć na prawej stronie -- nie daje to żadnych złych
    (bolesnych; nie jest to przyjemne, ale nie boli) efektów...

    Mam też nieprawidłowo zrośniętą kość prawego palca
    wskazującego. Przesunięcie i rotacja. Palec wygląda
    źle, ale to nie przeszkadza zbyt mocno.

    Ale to są kości, nie dyski...

    Podobnie ze ścięgnami -- wyrwane ścięgno potrafi
    wrosnąć w kość... U mnie -- wrosło i jest OK.

    Natomiast uszkodzony dysk kręgosłupa, choć niewidoczny
    ani gołym okiem, ani roentgenem, nie zrasta się i jest
    kłopotliwy.

    Jak postrzępiony pas bezpieczeństwa w samochodzie,
    tak uszkodzony dysk -- jest osłabiony i nie reperuje
    się. Można wymienić pas na nowy? Można, ale dysku
    nie można tak łatwo wymienić na nowy. Operacje nie
    są bezpieczne, są drogie a implanty nie są lepsze
    od zdrowych dysków.

    Rozciągnięty pręt, naderwany pas, uszkodzony dysk...
    Nawet mała wypuklina oznacza duży problem.
    Oczywiście duża jest gorsza -- bo może drażnić
    nerwy. I nierzadko -- drażni.

    Gdyby Kościół, któremu służy swym sercem prezydent
    Truskolaski, nie bał się aborcji (gdyby nie odrywał
    ode mnie wszelkich dziewcząt) zapewne by nie doszło
    do uszkodzeń kręgosłupa, gdyż dziewczyna na czas by
    przypomniała mi to, że nie wolno pod żadnym pozorem
    podnosić pralki na zgiętych plecach... Ja po prostu
    zapomniałem -- bolały kolana, więc podniosłem pralkę
    na prostych kolanach, lecz zgiętych plecach...

    Gdyby moja astma była leczona odpowiednio, zapewne by
    nie doszło do wielu problemów zdrowotnych spowodowanych
    zwykłym niedotlenieniem. Ponoć także osłabienie dysków
    międzykręgowych jest efektem nieleczonej (czy leczonej
    źle) astmy. Mnie leczono antybiotykami kilka lat, choć
    zgłaszałem problemy z oddychaniem... Leczenie Neolitem
    (lekiem typowym -- antyalergicznym) zaczęto dopiero
    wtedy, gdy dosłownie nie miałem sił nawet na to, by
    stać. Dzień po rozpoczęciu leczenia Neplitem miałem
    taki atak, który nie pozwolił mi nawet na mówienie;
    Jakiś czas leżałem i nie mogłem w ogóle oddychać;
    myślałem wówczas o tym, że mogę co najwyżej leżeć
    i czekać -- w organizmie jest dużo tlenu, bardzo
    powoli mogę oddychać a atak -- może się kiedyś ;)
    skończyć. Mogłem nabrać powietrza, ale nie mogłem
    wypuścić -- ale że bez wypuszczenia nie można nabrać...
    Przyjąłem wówczas niemal 40 działek (tyle, ile normalnie
    w 10 dni) Neplitu, ale Neplit nie rozkurcza oskrzeli...
    Po tym ataku raczej ;) nie rozstaję się z lekiem, który
    działa niemal natychmiast i rozkurcza oskrzela...

    Kościół walczy o wartości. Jedną z nich jest uniemożliwianie
    mi wyegzekwowania poprawnej pracy wentylacji w moim mieszkaniu.
    Kościół poniósł starty -- rodzinna firma nie płaci, choć wg
    Kościoła powinna płacić rocznie co najmniej milion plnów...
    Winny wg kościoła jestem ja, dlatego Kościół dąży do niszczenia
    mego zdrowia i mego życia... To są wartości, o które walczy
    rzymskokatolicki Kościół w Polsce.

    Dziękuję Ci Boże za to, że prezydent Komorowski ma jaja,
    ale na ramieniu, że Ukraina integruje się z Rosją, że
    na Białorusi są instalowane rosyjskie wojska, ale
    zauważ, proszę, że dla mnie to nadal za mało, bo we
    własnym kraju, na który pracowałem (bardzo dużo) jako
    mały chłopak i jako młody człowiek, nie mam prawa ani
    do jedzenia, ani nawet do oddychania, choć jestem
    astamtykiem... Urodziłem się z masą problemów (wadami
    wzroku, reumatyzmem, chorobami skóry, jakich ponoć nikt
    inny nie miał) jako dziecko niechciane, a gdy dobiłem
    do ,,wieku chrystusowego'' polskie państwo oszukało
    mnie, pozbawiło mnie prawa do jedzenia, do oddychania,
    do pracowania zarobkowego, do opieki lekarskiej itd...

    Dziękuję Ci Boże za pobyt w Gołdapi -- w sanatorium,
    gdzie uświadamiano mnie, gdzie wyjaśniono mi, jakie
    zgubne skutki niesie astma, do której przyzwyczaiłem
    się i czym tak naprawdę są wypukliny dysków międzykręgowych...

    A dziękując, zauważam, że nie mam przed sobą żadnej
    przyszłości, że złodzieje i mordercy (jak Kopania)
    mają się dobrze, że rzymskokatoliccy duchowni nadal
    uważają się za pośrednika między Tobą i ludźmi...
    Nadal walczą o ,,wartości'', nadal gwałcą dzieci,
    nadal uważają, że mam obowiązek płacenia im na
    ich rozrzutne i rozpustne życie... Pojmuję, że
    rzymski katolicyzm cofa się na wszystkich frontach,
    jak niegdyś Hitler ze swoją parszywą armią, ale
    (wybacz) dla mnie to nadal za mało...

    Dziękuję Ci także za cud, o który Cię prosiłem, czyli
    uzdrowienie mego ucha uszkodzonego smartfonem-mordercą,
    Monsterem Pentagramu. Choć nikt z lekarzy nie łudził
    mnie poprawą -- osiągi są co najmniej znaczne. Nawet
    wczoraj pojawiło się coś, czego nie pamiętałem od
    wielu lat -- kierunkowe słyszenie. Zjawisko bardzo
    przyjemne. Po makabrycznej nadwrażliwości nie ma
    już prawie żadnego śladu -- chyba, ze tam, gdzie
    o tym pisałem. ;)

    Szkoda, że z uszkodzonym żebrem nie jest aż tak słodko. :)
    Dziś mianą 4 tygodnie od dnia, gdy żebro to uszkodziłem.
    Po zdjęciu bandaży nie czuję już urywania wnętrzności, :)
    ale ból nadal jest. Czasami nawet pomimo obandażowania.

    BTW owego Monstera i jego rzekomo monstrualnego akumulatora...
    Właśnie wyłączył się z powody wyczerpania się tegoż wielkiego
    (raczej -- ciężkiego) akumulatora -- po około 11 godzinach,
    z czego niespełna 10 godzin zapisywał położenie...]

    -=-

    Trochę się rozmarzyłem... ;) Co to LS?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'