  • 1. Data: 2014-01-11 11:15:10
    Temat: bankomaty za granica - Nordea Ulubione
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    Jakie sa wady i slabe strony konta Nordea Ulubione? Potrzebuje bezplatnej karty do
    bankomatu w PL i za granica. Przez trzy lata mialem taka w Deutsche, ale
    zrezygnowalem, kiedy wprowadzili oplaty.

    Czy kursy wymiany sa na tym poziomie co w Deutsche, nie ma jakichs dodatkowych oplat?

  • 2. Data: 2014-01-11 19:58:32
    Temat: Re:bankomaty za granica - Nordea Ulubione
    Od: marek <m...@o...pl>

    Glaukon <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
    zrezygnowalem, kiedy wprowadzili oplaty.

    > Czy kursy wymiany sa na tym poziomie co w Deutsche, nie ma jakichs dodatkowych

    dwa fakty:
    kursy wymiany w nordea chyba nizsze, ale....
    nordea zwija interes w PL tak wiec za chwile obudzisz sie w pkobp
    (
    knf juz dala zgode na przejecie nordei co ma nastapic w tym
    roku)
    --
    mm

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 3. Data: 2014-01-11 21:05:15
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > dwa fakty:
    >
    > kursy wymiany w nordea chyba nizsze, ale....
    >
    > nordea zwija interes w PL tak wiec za chwile obudzisz sie w pkobp

    na razie napisali mi z nordea, ze ich karty obsluguje BZ WBK wedlug swoich kursow,
    chyba slabych, np. 4.30 (przy 4.18 w kantorze)

    i jest 1% za przewalutowanie z innej waluty na euro, czy w Deutsche tez byla taka
    oplata?