  • 1. Data: 2014-01-09 20:44:17
    Temat: bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    sa takie banki w pl, w ktorych mozna miec lokate,ale bez koniecznosci
    posiadania rachunku rozlicz.?
    (jesli znacie taki bank - jakie oprocentowanie lokaty jest?)

  • 2. Data: 2014-01-09 21:03:56
    Temat: Re: bank z lokata, ale bez koniecznosci rachunku
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- 1634Racine (2014-01-09 20:44) --------
    > sa takie banki w pl, w ktorych mozna miec lokate,ale bez koniecznosci
    > posiadania rachunku rozlicz.?
    > (jesli znacie taki bank - jakie oprocentowanie lokaty jest?)

    Getin Noble Bank pod marką OpenFinance. Oprocentowanie mają zupełnie
    niezłe, ale jakie dokładnie, to nie wiem. Zakładasz lokatę, dostajesz na
    maila magiczny numerek, który musi się znaleźć w tytule przelewu,
    przelewasz i czekasz, aż kasa powiększona o odsetki i pomniejszona o
    podatki wróci na to samo konto, z którego wysłałeś.

    W Getin Banku i Idea Banku jest prawdopodobnie podobnie.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2014-01-09 21:22:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 9 Jan 2014 20:44:17 +0100, "1634Racine" <1...@R...pl>
    wrote:

    >sa takie banki w pl, w ktorych mozna miec lokate,ale bez koniecznosci
    >posiadania rachunku rozlicz.?
    >(jesli znacie taki bank - jakie oprocentowanie lokaty jest?)
    BGŻ Optima, 3% a dla nowych trochę więcej.
    A co Ci przeszkadza koniecznosc posiadania rachunku rozlicz.?

    WAM

  • 4. Data: 2014-01-09 22:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 1634Racine 1...@R...pl ...

    > sa takie banki w pl, w ktorych mozna miec lokate,ale bez koniecznosci
    > posiadania rachunku rozlicz.?
    > (jesli znacie taki bank - jakie oprocentowanie lokaty jest?)

    A to nie jest tak w każdym banku?
    Bank przeciez nie ma prawa zmuszać do łączenia usług.

  • 5. Data: 2014-01-09 22:12:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A to nie jest tak w każdym banku?
    > Bank przeciez nie ma prawa zmuszać do łączenia usług.

    ano jest, obowiązkowy x-sell jest zabroniony
    ew. możesz dostać lepszą lokatę (lub tańszy kredyt) jak konto założysz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-01-09 22:36:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    1634Racine wrote:
    > sa takie banki w pl, w ktorych mozna miec lokate,ale bez koniecznosci
    > posiadania rachunku rozlicz.?
    > (jesli znacie taki bank - jakie oprocentowanie lokaty jest?)

    fmbank, investbank, meritum - z tych korzystałem- inne pewnie też są -
    użyj jakiejś wyszukiwarki

  • 7. Data: 2014-01-10 01:46:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 52cf1647$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > użyj jakiejś wyszukiwarki

    Przecież użyła/użył -- Usenetu. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-01-10 02:33:47
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    WAM in news:k61uc9df7ada5dv0sa465k4s6rus1arleh@4ax.com
    [.............]
    > A co Ci przeszkadza koniecznosc posiadania rachunku rozlicz.?

    NIE CHCE. wystarczy mi to w banku, ktory jednak lokaty ma kiepsko %.

  • 9. Data: 2014-01-10 02:37:58
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    RobertS in news:lan3b1$t6q$1@sunflower.man.poznan.pl
    > ano jest, obowiązkowy x-sell jest zabroniony
    > ew. możesz dostać lepszą lokatę (lub tańszy kredyt) jak konto założysz

    rozumiem z powyzszego, ze bez rach. kazdy bank MUSI przyjac lokate - i
    wynika to zapewne z prawa bankowego - chociaz byc moze na
    podstawowy,ogloszony procent,tak?

  • 10. Data: 2014-01-10 02:38:00
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Budzik in news:XnsA2B0DC54849E8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    > Użytkownik 1634Racine 1...@R...pl ...
    > A to nie jest tak w każdym banku?
    > Bank przeciez nie ma prawa zmuszać do łączenia usług.

    kazdy bank MUSI przyjac lokate nawet jesli nie ma sie tam rachunku?
    (prawo bankowe,ktorys paragraf?)