  • 1. Data: 2014-01-10 15:47:10
    Temat: Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
    Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

  • 2. Data: 2014-01-10 16:29:59
    Temat: Re: Lokaty - kto obecnie daje najwiecej?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
    > Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

    jaka kwota i na jak długo?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-01-10 16:30:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

  • 4. Data: 2014-01-10 17:36:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 10 Jan 2014 14:47:10 +0000, Budzik napisał(a):

    > Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
    > Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

    W neobanku jest jeszcze 3,75%

    https://online.neobank.pl/public/classic/?statycznaI
    d=75

    Xenocide

  • 5. Data: 2014-01-10 17:57:12
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-01-10 15:47, Budzik pisze:
    > Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
    > Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

    Idea nadal 4% na ping-pongu (dzienna kapitalizacja, lokata 1-dniowa, do
    20k zł).
    pwz

  • 6. Data: 2014-01-10 18:24:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > jaka kwota i na jak długo?

    Max rok, min 3 miesiace.
    Kwoty takie normalne :) Powiedzmy 20.000.

    Na dłużej sie chyba nie opłaca, bo moze za rok bedzie coś wyzej?

  • 7. Data: 2014-01-10 22:05:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-01-10 17:36, xbartx pisze:

    > W neobanku jest jeszcze 3,75%
    >
    > https://online.neobank.pl/public/classic/?statycznaI
    d=75

    ale tylko dla nowych klientów, wcale nie tak dawno założyłem taką lokatę
    i dawali na niej 9%

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-01-10 23:11:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > ale tylko dla nowych klientów, wcale nie tak dawno założyłem taką lokatę
    > i dawali na niej 9%

    9%???
    Jestes pewien tego co podpisałes?

  • 9. Data: 2014-01-10 23:53:14
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2014-01-10 15:47, Budzik pisze:
    > Można gdzies dostać obecnie coś wiecej niz 3,5%?
    > Lokaty, polisolokaty byle z gwarancją BFG lub UFG.

    skbank.pl Lokata Elokata24 -6 miesięczna -3,8% w skali roku , dowolna
    kwota powyżej 3.000zł

  • 10. Data: 2014-01-11 09:01:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-01-10 23:11, Budzik pisze:
    > Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > 9%???
    > Jestes pewien tego co podpisałes?

    oj tak, to było jakiś rok temu, ktoś napisał o ofercie na grupie,
    poszedłem do banku (nie było to jakoś mocno reklamowane) i założyłem
    lokatę na 10kzł, 1-2 m-ce (nie pamiętam dokładnie) i 9% + konto bankowe

    jak się lokata skończyła to konto zamknąłem

    co ciekawe, kasę z lokaty dostałem w gotówce, bo przelew był płatny, tak
    samo miałem przynieść kasę w gotówce, ale to się udało jakoś obejść

    --
    pozdrawiam
    RobertS