  • 1. Data: 2008-12-18 17:19:18
    Temat: Lokaty Millennium.12 tyś PLN na 10% netto (12,3% brutto), 5 mln PLN na 10% netto !
    Od: eclip <g...@g...com>

    Witam,
    informacje jak uzyskać takie wyniki

    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-12-18 17:22:18
    Od: eclip <g...@g...com>

    Wyniki Aukcji Lokat Terminowych zakończonej w dniu 18.12.2008

    W aukcji 15-dniowych lokat terminowych kończącej się 18 grudnia 2008
    r. uczestnicy złożyli w sumie 3122 ofert, z których 2992 ofert
    wygrało.

    Najwyżej oprocentowana oferta, która została przyjęta do puli
    wygrywającej została złożona 18-12-2008 o godzinie 14:58:20 z
    oprocentowaniem 10%!

    Średnie oprocentowanie 15 dniowych lokat terminowych utworzonych w
    wyniku aukcji lokat terminowych wyniosło 9,55%

    Najniższe oprocentowanie wyniosło 4,00%.

    Przypominamy według jakich zasad oferty przyjmowane są do puli
    wygrywającej:

    1. Należy zapewnić środki na rachunku źródłowym przed zakończeniem
    okresu składania ofert.

    2. Oferty są sortowane od najniższego do najwyższego oprocentowania
    zaproponowanego przez wszystkich Uczestników

    3. Na podstawie sortowania, oferty są przyjmowane do puli wygrywającej
    aż do jej wypełnienia.

    4. W przypadku ofert o identycznym zaproponowanym oprocentowaniu, te
    złożone wcześniej mają pierwszeństwo przyjęcia do puli wygrywającej.

    Przykład:

    Aukcja z pulą wygrywajacą 10 milionów PLN; maksymalne

    oprocentowanie 7%

    Po zakończeniu składania ofert suma wszystkich złożonych

    ofert wyniosła 15 milionów PLN.

    Po sortowaniu od najniższego do najwyższego

    oprocentowania, suma ofert o zaproponowanym

    oprocentowaniu pomiędzy 3% i 6% wyniosła 9.9 miliiona

    PLN (wszystkie te oferty zostały przyjęte do puli

    wygrywającej).

    Kolejne dwie złożone oferty maja identyczne

    zaproponowane oprocentowanie - 6,1% i każda z nich jest

    na kwotę 100 000 PLN.

    Zgodnie z 4 punktem przytoczonym powyżej do puli

    wygrywającej została przyjęta oferta, która została złożona

    wcześniej, oferta złożona później nie została przyjęta gdyż

    wraz z nią pula wygrywająca zostałaby przekroczona.

  • 3. Data: 2008-12-18 21:35:47
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    UWAGA SPAMMER

  • 4. Data: 2008-12-19 06:34:33
    Od: eclip <g...@g...com>

    Witam,
    zapraszam do dyskusji na Bankier.pl

    http://www.bankier.pl/forum/pokaz_tresc.html?thread_
    id=1358730&strona=1

    Tu "DZIECI NEO" wczuwają się w rolę nie wnosząc jak zwykle nic do
    tematu.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2008-12-19 18:54:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" gief1n$hat$...@n...interia.pl

    > UWAGA SPAMMER

    Ja chętnie poczytałem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-12-19 19:49:33
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:gigrg4$ivl$1@inews.gazeta.pl...

    > "kashmiri" gief1n$hat$...@n...interia.pl

    > Ja chętnie poczytałem.

    To masz refleks. Ten link jest tu wrzucany już czwarty raz w tym tygodniu. A
    jeśli skorzystasz z linków na stronach Spamera, on na tym skasuje prowizję.
    @eclip nie dzieli się na grupie informacją dla samej informacji albo z
    życzliwości, tylko dla zysku (wykorzystując do tego Twój czas i komputer).

    k.

  • 7. Data: 2008-12-19 20:15:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" gigt6d$hca$...@n...interia.pl

> [...]
    > dla samej informacji albo z życzliwości, tylko dla zysku
    > (wykorzystując do tego Twój czas i komputer).

    Czym więc on różni się od innych ludzi? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-12-21 19:19:46
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:gih440$sgb$2@inews.gazeta.pl...

    > "kashmiri" gigt6d$hca$...@n...interia.pl

    > Czym więc on różni się od innych ludzi? ;)

    Hmmm, jedni wsypią karmę do wody, drudzy nadzieją ją na haczyk. Dla Ciebie
    to to samo?

    k.

  • 9. Data: 2008-12-21 19:46:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" gim46o$98h$...@n...interia.pl

    > Hmmm, jedni wsypią karmę do wody, drudzy nadzieją ją na haczyk. Dla Ciebie to to
    samo?

    Oczywiście nie!! Ci pierwsi są leniwi!!! ;)

    -=-

    Wcale mi nie do śmiechu, bo chyba straciłem sporo czasu!!!

    -=-

    Tak ogólnie to ja nic nie mam przeciwko spamerom i stronom, które dają
    zysk dzięki nieświadomemu klikaniu, ale jakoś czuję wstręt do takich stron... ;)
    Ciekawostką jest Akcja Pajacyk czy jakoś tak, dzięki której ponoć karmione są
    głodne dzieci. Nie łatwiej tak poustawiać administracyjnie (jak w necie) to
    i owo, aby tych głodnych dzieci nie było?

    Nie czuję się wcale świetnie lokując pieniądze tu i ówdzie.
    Wolałbym prawdziwą pracę zarobkową od kombinowania antybelkowego.
    Podobnie podchodzę do wszelkiego typu zarobków poprzez klikanie.
    Jeśli zarobek jest jakoś umotywowany i jawny -- OK, ale jeśli ktoś
    dorabia na nieświadomości to jakby traci w moich ślicznych ;) oczętach.

    Ja na klikaniu nie zarabiam i raczej brzydzę się tym, choć nie wiem, dlaczego,
    skoro nahaczykowani nie wrzeszczą z bólu czy tęsknoty do wody i wolności...
    spamu, który stale na nie spływa...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl

    Urzędniczka zrobiła mnie na szaro...

    -- Kolor oczu?
    -- Niebieski.
    -- Nie wierzę. Proszę zdjąć okulary.
    -- Proszę.
    -- No i co?! Są szare!!!

    I tak oto zrobiono mnie na szaro w plastyku wielkości karty kredytowej...