  • 1. Data: 2008-12-18 13:25:23
    Temat: KK a wpisy w BIK
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Lata całe miałem kartę w BPH - zero wpisu historii do BIK. Po fuzji
    mam kartę Pekao - również zero. Sześć lat miałem Citi golda z wysokim
    limitem - ani śladu o tym w BIK. Jaki sens ma BIK, skoro nie ma danych
    o większości rachunków kredytowych klienta ? Które jeszcze banki, z
    waszych doświadczeń, nie wpisują historii rachunku kredytowego pomimo
    uprzednio złożonego zapytania kredytowego ? Eurobank, Millenium,
    HSBC.. ?

  • 2. Data: 2008-12-18 13:37:12
    Temat: Re: KK a wpisy w BIK
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2008 05:25:23 -0800 (PST), szczurwa napisał(a):

    > Lata całe miałem kartę w BPH - zero wpisu historii do BIK. Po fuzji
    > mam kartę Pekao - również zero.

    To samo. Historii karty brak. Kredyt gotówkowy w Multi jest, limit w koncie
    BPH potem Pekao też jest. Polbankową KK sprawdzę za parę miesięcy ale
    pewnie wpisali.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2008-12-18 14:14:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    szczurwa <s...@g...com> writes:

> [...]
    > waszych doświadczeń, nie wpisują historii rachunku kredytowego pomimo
    > uprzednio złożonego zapytania kredytowego ? Eurobank, Millenium,
    Ja miałem/mam KK z rajfiego, wbk, mille, m*banków, citi, ing.
    Wszystkie (nie wiem tylko czy ing) znalazły się w bik.

    KJ

  • 4. Data: 2008-12-18 14:15:32
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):

    > To samo. Historii karty brak. Kredyt gotówkowy w Multi jest, limit w koncie
    > BPH potem Pekao też jest. Polbankową KK sprawdzę za parę miesięcy ale
    > pewnie wpisali.

    A mbank wpisuje karte k . ?

  • 5. Data: 2008-12-18 14:26:42
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Moja Citi jest w BIK. Natomiast Eurobank mi swojej nie wpisał.

  • 6. Data: 2008-12-18 15:07:00
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Citibank , PKO SA oraz mBank jest na pewno w BIK....Zrobilem sobie platny
    wydruk i byly wpisy....

  • 7. Data: 2008-12-18 15:42:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Citibank , PKO SA oraz mBank jest na pewno w BIK....Zrobilem sobie platny
    > wydruk i byly wpisy....

    moje wszystkie również były...niczego nie brakowało

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-12-18 15:54:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@W...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:gidlu4$ph1$1@inews.gazeta.pl...

    > A mbank wpisuje karte k . ?

    Tak, BRE wpisuje bardzo pilnie.

    marekz

  • 9. Data: 2008-12-18 16:18:49
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Gru, 14:25, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > waszych doświadczeń, nie wpisują historii rachunku kredytowego pomimo
    > uprzednio złożonego zapytania kredytowego ? Eurobank, Millenium,

    W dalszym ciągu pojawia się pytanie, co bankom po takiej dziurawej
    bazie danych ? Pekao nie wpisuje kart do BIK, pomimo ze jest
    akkcjonariuszem tej instytucji...Czy może banki mają jakiś ukryty
    interes w niewpisywaniu, którego nie potrafię wydedukować ?

  • 10. Data: 2008-12-18 16:32:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    szczurwa <s...@g...com> writes:

> [...]
    > akkcjonariuszem tej instytucji...Czy może banki mają jakiś ukryty
    > interes w niewpisywaniu, którego nie potrafię wydedukować ?
    Tak. Bałagan :)

    Poza tym _nie_ wiesz na ile ta baza jest dziurawa. Np. w moim przypadku
    jest kompletna.
    KJ