  • 1. Data: 2008-12-18 12:29:04
    Temat: Dolar spada i dobrze mu tak.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie mam na mysli do zł, tylko w ogóle.
    www.kshitij.com/graphgallery/chfcandle.shtml
    Pytanie, czy będzie to trwała tendencja.
    Fundamentalnie powinna, ale psychologocznie to jak zwykle nie wiadomo.
    JaC

  • 2. Data: 2008-12-18 14:38:38
    Temat: Re: Dolar spada i dobrze mu tak.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:gidfef$i3u$1@news.wp.pl...
> [...]
    > Pytanie, czy będzie to trwała tendencja.
    > Fundamentalnie powinna, ale psychologocznie to jak zwykle nie wiadomo.

    Prognozy jednego z bankow dunskich-Saxo bank mowia, ze kurs EUR/USD w
    nastepnym roku spadnie do 0.95 a nastepnie odbije sie do 1.3. Teraz sa takie
    czasy, ze wszystko mozliwe.

  • 3. Data: 2008-12-18 14:46:42
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Że niby euro słabsze od dolara???
    Raczej widzę tak prognozę USDCHF.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-12-19 14:13:50
    Od: KubaS <s...@g...com>

    On 18 Gru, 15:46, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Że niby euro słabsze od dolara???
    > Raczej widzę tak prognozę USDCHF.
    > JaC
    >
    > -----

    roku spadnie do 0.95- Ukryj cytowany tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Witam

    Ja uwarzam iż Dolar będzie słabnąć względem wszystkich głównych walut,
    oraz złotówki.

    Pod względem analizy technicznej potwierdza to długi dolny cień na
    listopadowej świeczce i oraz zielona świeca grudniowa będąca
    potwierdzeniem sygnału.
    Poza tym sygnał pojawia się w okolicach ważnego poziomu 1,07 w
    okolicach którego znajduje się zniesienie Fibonaciego.
    Warto zobaczyć na wykres chfusd od lat 70 ( www.stooq.pl ) który
    pokazuje słąbnięcie dolara w długim okresie czasu.

    Funadamentalnie.

    Stany mają najniższy poziom stóp procentowych w historii.
    Go tego non stop na stronie bloomberg.com i ft.onet.pl piszą że
    Helikopterowy Ben może zasypać rynek drukowanymi dolarami.

    No i pozatym stany mają dużo poważniejsze kłopoty gospodarcze niż
    Szwajcaria i Polska.

    Dlatego uważam że wkrótce w złotówkach znowu będziemy płacić 2.0 za
    dolara, a całkiem prawdopodobne wydaje się 1,6.

    Pozdrawiam
    Jakub Szczeniowski

    Niniejsza wiedomość nie stanowi rekomendacji w rozumieniu ustawy o
    obrocie instrumentami finansowymi.

  • 5. Data: 2008-12-19 20:13:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "KubaS" 4...@k...goo
    glegroups.com

    > Ja uwarzam iż Dolar

    Gdy (razem z piwem czy bez? w warowni czy nie?) uwarzysz się, daj znać. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-12-20 09:12:31
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:gih440$sgb$1@inews.gazeta.pl...

    > "KubaS" 4...@k...goo
    glegroups.com

    > Gdy (razem z piwem czy bez? w warowni czy nie?) uwarzysz się, daj znać. :)

    Czepiasz się. Lepiej być pluralistą w dziedzinie ortografii...
    k.

  • 7. Data: 2008-12-20 20:44:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" giic7t$cn8$...@n...interia.pl

    > Czepiasz się. Lepiej być pluralistą w dziedzinie ortografii...

    Gdy juz każdy będzie (; prularistą, ;) ciężko będzie rozmawiać. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-12-21 15:39:18
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:gijliv$mv3$2@inews.gazeta.pl...

    > "kashmiri" giic7t$cn8$...@n...interia.pl

    > Gdy juz każdy będzie (; prularistą, ;) ciężko będzie rozmawiać. ;)

    Ależ mówię o ortografii, nie o fonetyce :)

    k.

  • 9. Data: 2008-12-21 16:00:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    > message news:gijliv$mv3$2@inews.gazeta.pl...

    > Ależ mówię o ortografii, nie o fonetyce :)

    tak czy siak tylko chwilo spadł