  • 1. Data: 2008-12-18 12:44:38
    Temat: Po jakiego h. BRE bank reklamuej w kontach firmowych linie k.
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Po jakiego H. BRE BANK (mBank i Multibank) reklamuje w kontach firmowych linie
    kredytowa na dziendobry skoro i tak jej nie przyznaje, toz to jest ponizajace
    dla osoby otwierajacej konto. Zamiast odmowy mogliby przyznac w wysokosci
    chocby 100 zl Albo pozwolic samemu wpisac kwote jaka ineteresuje otwierajacego
    konto. Ciekaw jestem jakie kryteria stosuja, jezeli ocena napodstawie kodow
    PKD to moze warto jednak pozwolic wpisac wszystkie (w moim przypadku 14)a nie
    jeden. Wkurwiony jestem.
    Mam karte za podpis, w mBanku i splacam ja regularnie (kwoty minimalne).
    Innych zadluzen w ogole nie posiadam. K. Mac. Normalnie jak szmata sie poczulem.

  • 2. Data: 2008-12-18 12:56:53
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in
    message news:gidgjm$c9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Mam karte za podpis, w mBanku i splacam ja regularnie (kwoty minimalne).
    > Innych zadluzen w ogole nie posiadam. K. Mac. Normalnie jak szmata sie

    I co chcesz konkretnie, żebyśmy Ci poradzili? Jak masz dobrze prosperujący
    biznes, to idź sobie do takiego Lukasa itp., a poczujesz się lepiej (o ile
    to linia kredytowa decyduje o Twoim samopoczuciu).

    A na marginesie, h. się po polsku pisze przez "ch".

    k.

  • 3. Data: 2008-12-18 13:03:08
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    kashm
    > I co chcesz konkretnie, żebyśmy Ci poradzili?

    a czy gdzies prosze o porade?

    >Jak masz dobrze prosperujący
    > biznes, to idź sobie do takiego Lukasa itp.,

    szkopul w tym ze mowa o kontach firmowych na start dla rozpoczynajacych dg

    a poczujesz się lepiej (o ile
    > to linia kredytowa decyduje o Twoim samopoczuciu).

    nie decyduje, ale podejscie banku decyduje, jest to po prostu nieuczciwe
    rekamowanie uslugi.

    > A na marginesie, h. się po polsku pisze przez "ch".

    obie formy sa dopuszcalne

  • 4. Data: 2008-12-18 14:22:34
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > obie formy sa dopuszcalne