  • 1. Data: 2008-12-18 21:21:37
    Temat: uzywa ktoś KOKOS'a??
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    znalazłem taki portal z pozyczkami spolecznościowymi k....s.pl. chcialem sie
    zarejestrowac ale pomyslalem ze zapytam tutaj starych wyjadaczy.
    na plus tej firmie swiadczy ze jest polecany przez bankier.pl
    Ma ktos jakies doswiadczenia? a i przy rejestracji mozna dostac bonus jak
    sie posiada kod promocyjny. moze ma ktos taki kod i chce sie podzielic
    oczywiscie korzysc jest obustronna i polecjacy rowniez cos dostaje....
    --
    Pozdrwiam
    Maciej

  • 2. Data: 2008-12-19 13:24:27
    Temat: Re: uzywa ktoś KOKOS'a??
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie posiada kod promocyjny. moze ma ktos taki kod i chce sie podzielic
    > oczywiscie korzysc jest obustronna i polecjacy rowniez cos dostaje....

    ZTCW, spodziewana stopa zwrotu z pozyczki jest wyzsza niz przy
    lokatach, z kolei jest tez wieksze ryzyko, ze dany pozyczkobiorca nie
    zwroci kapitalu. Srednia wazona stopa zwrotu (wlacznie ze zlymi
    pozyczkami) pewnie bedzie po prostu zblizona do tych ok. 10% z lokaty,
    Nie wiem czy warto..
    Nie wiem tez jak ze strona prawna: czy nie ciazy na pozyczkodawcy
    obowiazek zalatwiania calej biurokracji zwiazanej z zaplaceniem
    podatku od pozyczki. Jesli tak, koszt tej biurokracji zapewne polozy
    caly sens takiej zabawy.
    Sam jestem zapisany, ale jeszcze nie mialem zadnych transakcji.

  • 3. Data: 2008-12-28 19:16:09
    Od: "blue220" <blue220@WYTNIJ_TOo2.pl>

    wziolem tam pozyczke. NIGDY WIECEJ!!!!!
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl

  • 4. Data: 2008-12-28 19:31:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    blue220 wrote:
    > wziolem tam pozyczke. NIGDY WIECEJ!!!!!

    chyba małą, bo na słownik ortograficzny nie wystarczyło.

  • 5. Data: 2009-01-26 11:06:25
    Od: "szymcio2001" <szymon.wasik@WYTNIJ_TOgmail.com>

    A ja korzystam z kokosa i jestem zadowolony. Jakby ktoś potrzebował kod promocyjny,
    to oto on: 496c54bd64969

  • 6. Data: 2009-01-26 15:09:44
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > A ja korzystam z kokosa i jestem zadowolony. Jakby ktoś potrzebował kod promocyjny,
    to oto on: 496c54bd64969

    A moze podasz jakies swoje "wyniki", statystyki? Ile procent zarobiles
    albo ile umoczyles...

    Pozdr.

  • 7. Data: 2009-02-15 18:05:34
    Od: "stakeholder" <lukasz@WYTNIJ_TObc.pl>

    Ja jestem Pożyczko Dawcą PD, i na razie mam 100% spłacalność. Kod promocyjny kokos
    497d9b31cf954

  • 8. Data: 2009-02-16 09:03:22
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    On 15 Lut, 19:05, "stakeholder" <lukasz@WYTNIJ_TObc.pl> wrote:
    > Ja jestem Pożyczko Dawcą PD, i na razie mam 100% spłacalność.  Kod promocyjny kokos
> [...]

    No ale 100% z ilu :) Bo samo 100% niewiele daje.

  • 9. Data: 2011-03-13 21:16:07
    Od: "kodpromo" <fantom81@WYTNIJ_TOop.pl>

    www.kodpromocyjny-kokos.pl

    Zapraszam na stronę www.kodpromocyjny-kokos.pl (wystarczy kliknąć na baner a kod przy
    rejestracji sam się wpisze). Na stronie też ciekawa galeria kokosów...

    PS. w razie chęci wpisania kodu ręcznie: 4d597a1682990

    Aktualnie w promocji 10 zł na subkonto od kokos.pl