  • 1. Data: 2004-10-08 16:41:26
    Temat: jak to jest z kredytem mieszkaniowym?
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Kupuje mieszkanie u dewelopera. Aby otrzymać kredyt mieszkaniowy muszę
    dołączyć do wniosku umowę przedwstępną. Z nią natomiast związane są koszty
    tzn rezerwacja mieszkania i 5% wartości mieszkania jeżeli w ciągu miesiąca
    nie zapłacę lub zrezygnuję .Bank przy orientacyjnej rozmowie wylicza, że
    kredyt dostanę. No ale przecież potem rozpatrując już wniosek może mi tego
    kredytu z jakichś powodów nie udzielić. Co tu zrobić w takiej sytuacji? Czy
    moge jakos wcześniej być pewna że dostanę na 100 % kredyt?

  • 2. Data: 2004-10-08 20:05:01
    Temat: Re: jak to jest z kredytem mieszkaniowym?
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    nurich wrote:

    > Kupuje mieszkanie u dewelopera. Aby otrzymaae kredyt mieszkaniowy musz?
    > do??czyae do wniosku umow? przedwst?pn?. Z ni? natomiast zwi?zane s? koszty
    > tzn rezerwacja mieszkania i 5% warto?ci mieszkania je?eli w ci?gu miesi?ca
    > nie zap?ac? lub zrezygnuj? .Bank przy orientacyjnej rozmowie wylicza, ?e
    > kredyt dostan?. No ale przecie? potem rozpatruj?c ju? wniosek mo?e mi tego
    > kredytu z jakich? powodów nie udzieliae. Co tu zrobiae w takiej sytuacji? Czy
    > moge jakos wcze?niej byae pewna ?e dostan? na 100 % kredyt?

    nie mozesz byc pewna dopoki nie podpiszesz umowy. jedyne co
    mozesz zrobic to chodzic od banku do banku i wziac tam,
    gdzie daja. mi tez bph sciemnial przez 6 tygodni, ze dadza,
    a potem w ostatnim dniu odmowili i jeszcze nie chcieli oddac
    (i nie oddali) oryginalow zaswiadczen z urzedu skarbowego.
    orientacyjna rozmowa bardzo rozni sie od prawdziwego trzepania
    klienta. nie zwracaj uwagi na to jak mili sa pracownicy,
    prowadz rozmowy z kilkoma bankami na raz i bierz tam, gdzie
    daja, albo w przypadku kilku ofert wybierz te najlepsza.
    uzbroj sie w cierpliwosc i przygotuj na sporo glupich pytan i
    zachowan ze strony tzw. 'specjalistow'.

    jacek