  • 1. Data: 2004-10-08 15:55:48
    Temat: Tzw. Pre -Paid Cash a PayPal
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Widze ze jest sporo reklam takich kart.

    http://creditcards.freestuffcentral.com/1-Prepaid-Pr
    epaidCashVisa.html

    Czy posiadajac taka karte mozna spokojnie korzystac z PayPala?

    Sa czesto reklamowane jako gifts.

    Patek

  • 2. Data: 2004-10-08 16:32:48
    Temat: Re: Tzw. Pre -Paid Cash a PayPal
    Od: "Paweł" <h...@g...pl>

    no to jeden element układanki masz

    pozotaje jeszcze mieć adres w usa
    konto bankowe w usa
    logować sie z numerów ip w usa - ale broń Boże jakichś proxy serwerów
    i pare pomniejszych drobiazgów o których nawet nie wiemy ale które mogą
    wystarczyć komuś żeby zablokować Ci konto właśnie wtedy gdy będziesz
    najmniej sie tego spodziewał

    daj sobie spokój z paypal - nie chcą nas tam to trudno

  • 3. Data: 2004-10-09 02:57:59
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ck6fjh$dlq$1@inews.gazeta.pl>, h...@g...pl says...
> [...]
    > najmniej sie tego spodziewał
    >
    > daj sobie spokój z paypal - nie chcą nas tam to trudno

    O tym logowaniu to zupelnie nieprawda, wiele razy sie logowalem polskich
    IP.

    AP

  • 4. Data: 2004-10-09 06:54:31
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sat, 09 Oct 2004 02:57:59 GMT, AP <c...@e...dyndns.org>
    napisał:

    > O tym logowaniu to zupelnie nieprawda, wiele razy sie logowalem polskich
    > IP.

    Prawda, prawda - monitoruje i wyrzuca komunikaty czy np. podróżujesz. Po
    ok 10-15 logowaniu każe podać dodatkowe dane celem weryfkacji i napisało
    mi, że jestem na monitorowanej liście. ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 5. Data: 2004-10-09 07:06:57
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    On Sat, 09 Oct 2004 02:57:59 GMT, AP wrote:

    > O tym logowaniu to zupelnie nieprawda, wiele razy sie logowalem polskich
    > IP.

    Może przy zakładaniu konta to jest ważne, ja teraz non stop sie loguje na
    swoje konto paypal z Polski i zawsze mam tylko pytanie czy teraz podrózuje.
    Nie maiełem żadnych problemów z dokonywaniem tranzakcji.

  • 6. Data: 2004-10-09 07:10:10
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sat, 9 Oct 2004 09:06:57 +0200, Ebay <l...@n...gazeta.pl>
    napisał:

    > Może przy zakładaniu konta to jest ważne,

    Nie, przy zakladaniu im to zupełnie nie przeszkadzało.

  • 7. Data: 2004-10-10 07:58:30
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    On Sat, 09 Oct 2004 09:10:10 +0200, JaKi wrote:

    > Nie, przy zakladaniu im to zupełnie nie przeszkadzało.

    A w jaki sposób Cię zweryfikowali?
    Posiadasz lub posiadałeś konto bankowe w USA?
    Ja posiadam konto na paypal już pare lat i zakładane było w USA, w miedzy
    czasie zmieniałem banki w których miałem konta i zawsze ta sama procedura
    weryfikacji.

  • 8. Data: 2004-10-11 09:58:36
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sun, 10 Oct 2004 09:58:30 +0200, Ebay <l...@n...gazeta.pl>
    napisał:

    > A w jaki sposób Cię zweryfikowali?

    Kumpel był w stanach, a ja z Polski zakładałem.

    > Posiadasz lub posiadałeś konto bankowe w USA?

    Posiadał

  • 9. Data: 2004-10-12 19:54:59
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    On Mon, 11 Oct 2004 11:58:36 +0200, JaKi wrote:

    > Kumpel był w stanach, a ja z Polski zakładałem.

    > Posiadał
    Czyli konto jest na twojego kumpla i jeśli konta w banku juz nie ma to
    teraz juz nie możesz płacić z tego konta paypal.

  • 10. Data: 2004-10-13 21:46:13
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 21:54:59 +0200, Ebay <l...@n...gazeta.pl>
    napisał:

    > Czyli konto jest na twojego kumpla i jeśli konta w banku juz nie ma to
    > teraz juz nie możesz płacić z tego konta paypal.

    Wiem,

    ale zekupy których potrzebowałem już zrobiłem ;-)