  • 11. Data: 2002-10-18 07:48:39
    Temat: Re: Lokata - gdzie?
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "tom" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aomh9n$q23$1@pippin.warman.nask.pl...
    > W jakim banku najlepiej ulokowac 20000zl na rok?

    zobacz oferte Cuprum banku.

    D.

  • 12. Data: 2002-10-18 08:03:04
    Od: "PrzemekP." <n...@p...onet.pl>

    > Jak się nie boicie proponuję SKOK; oprocentowanie powyżej 8% i lepiej.
    Radzę
    > sprawdzić.
    >

    > --

    W SKOKu Stefczyka jest lokata na 10 lecie SKOKu: 10% na 10 miesięcy, ale
    musi być conajmniej 10tyś.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 13. Data: 2002-10-18 11:17:29
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl>

    On Fri, 18 Oct 2002 09:22:08 +0200, "berdycz" <p...@b...pl>
    wrote:

    >PKO BP jest wystarczające dobre. Ten bank upadnie ostatni.

    A skąd ta pewność? Mam podejrzenie, że w przypadku ewentualnej
    bankowej paniki wśród ludu, PKO BP będzie miał problemy jako jeden z
    pierwszych.

    Pozdrawiam,
    --
    Amnesiac

  • 14. Data: 2002-10-18 12:12:40
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:o9rvqus6t2m2j2914rl9pqeu790n5j742e@4ax.com...
    > A skąd ta pewność? Mam podejrzenie, że w przypadku ewentualnej
    > bankowej paniki wśród ludu, PKO BP będzie miał problemy jako jeden z
    > pierwszych.

    Ja pocieszam się tym, że PKO BP ma ogromne aktywa.
    Zarówno pieniężne jak i w nieruchomościach.Jest co sprzedawać.
    PKO BP nie ma zagranicznych "wysysaczy" jak jego konkurent o zbliżonej
    nazwie.
    PKO BP w przeciwieństwie do sporej ilości banków wykazuje zyski.

    Ponadto tylko ryzykant (idiota?) wszystkie swoje życiowe zapasy trzyma w
    jednym miejscu