  • 1. Data: 2002-10-17 13:56:28
    Temat: Pomylki w BZWBK (zbieram wszelkie informacje ...)
    Od: "mov" <s...@i...pl>

    Zainteresowanych prosze o przesylanie postow.
    Z gory dziekuje...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-10-17 16:31:21
    Temat: Re: Pomylki w BZWBK (zbieram wszelkie informacje ...)
    Od: Max <b...@h...com>

    "mov" <s...@i...pl> wrote in news:02101715562875@polnews.pl:

    > Zainteresowanych prosze o przesylanie postow.
    > Z gory dziekuje...

    czyzbys pisal jakis artykul ??? poczytaj grupe bedziesz mial
    material :)

    Max

  • 3. Data: 2002-10-17 18:08:28
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "mov" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zainteresowanych prosze o przesylanie postow.
    > Z gory dziekuje...
    > --

    Pan z kontroli wew.??

    62.29.248.128 - 62.29.248.135
    netname: BZWBK-TRIAL
    descr: Bank Zachodni WBK S.A.
    country: PL

    Pozdr.

  • 4. Data: 2002-10-17 19:21:33
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > 62.29.248.128 - 62.29.248.135

    Hehe :-) kiedyś śmiałem się z 'maniaków' sprawdzających ip-ki każdej
    wiadomości. Ale wielokrotnie przyniosło to zaskakujące informacje!

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-10-17 19:54:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aomubb$k82$1@news.onet.pl, Michał Witkowski wrote:

    > Pan z kontroli wew.??

    No, no!
    Moze znowu zaloze konto w BZWBK - idzie ku lepszemu.

    Wyslalem na priva kilka swoich postow. Wszystkie opisane sytuacje prawdziwe.

  • 6. Data: 2002-10-18 10:39:27
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Hehe :-) kiedyś śmiałem się z 'maniaków' sprawdzających ip-ki każdej
    > wiadomości. Ale wielokrotnie przyniosło to zaskakujące informacje!

    Tak ? A Jakie na przykład ?

  • 7. Data: 2002-10-18 11:01:22
    Od: p...@p...onet.pl

    > Zainteresowanych prosze o przesylanie postow.
    > Z gory dziekuje...
    > --
    > ============= P o l N E W S ==============
    >     archiwum i przeszukiwanie newsów
    >        http://www.polnews.pl
    > Cze!

    A co?

    Ja mam konto w BZ WBK. Zasadniczo nie mam problemów ale mogę się przyjrzeć!
    Co Cie szczególnie interesuje?

  • 8. Data: 2002-10-18 18:13:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    z niewyjasnionych i niepoprawionych do dzis bledow BZWBK24 mogę podrzucic
    jeden:
    - przy wyswietlaniu na pierwszym ekranie salda karty kredytowej jest data
    w domysle jest to data ostatniej operacji ale - UWAGA - jesli ostatnia byla
    operacja karta dodatkową to data nie jest zmieniana.
    Saldo owszem - zmienia sie, ale data nie !!! Czy to ma sens?

    A ja kiedys patrzylem tylko na data ostatniej operacji i jak widzialem ze
    jest ona stara to nawet nie rozwijalem historii operacji zeby zobaczyc co
    sie pokazalo nowego. Teraz wiem ze data jest do kitu - i od paru lat nikt
    tego nie umie poprawic!
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-10-18 18:58:17
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > z niewyjasnionych i niepoprawionych do dzis bledow BZWBK24 mogę podrzucic
    > jeden:

    A ja jeszcze jeden :-)

    Dlaczego menu "historia - Dane szczegółowe" przesuwa się razem z
    "rachunkami" po ekranie?
    Nie można tego menu przeniesc na nieruchomy pasek z lewej strony ekranu? Lub
    dolozyc dodatkowy nieruchomy pasek poziomy na górze ekranu.
    Majac ponad 10 kont, troche "denerwujace" :-) jest jezdzenie suwakiem i
    mysza w te i nazad.

    Pozdrawiam,
    Karol

    PS.
    Jezeli w ciagu 2-3 miesiecy ktos tym sie zainteresuje, to uwierze w hasło
    "Po pierwsze klient" :-)
    Bo na razie aktualne jest chyba tylko "Bank w drodze" :-)

  • 10. Data: 2002-10-19 15:09:24
    Od: b...@h...com (maxman)

    "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in
    >Jezeli w ciagu 2-3 miesiecy ktos tym sie zainteresuje, to
    >uwierze w hasło "Po pierwsze klient" :-)
    >Bo na razie aktualne jest chyba tylko "Bank w drodze" :-)

    he he chyba ku najgorszemu :)
    - ciagle bledy systemu - co miesiac
    - nieprawdziwe informacje wysylane do BIK
    - brak odpowiedzi Centrali w Poznaniu na pisma sprzed pol roku

    itd niech kontrola wewnetrzna sama sie skontroluje czy jej nie kontroluja
    bo jak bedzie chciala pewnie cos naprawic to sama wyleci

    Max