  • 1. Data: 2002-10-17 09:55:06
    Temat: kasjerki a gliwickim banku - pytanie jaki to bank ?
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    za onetem :

    "Początkowo każda z kobiet - w wieku 39 i 56 lat - działała na własną rękę.
    Podbierały z kas drobne sumy, aby podreperować domowe budżety. Potem doszły
    do porozumienia, a z kas banku zaczęły znikać coraz większe kwoty" -
    powiedziała rzeczniczka gliwickiej policji komisarz Magdalena Zielińska.

    W czasie kontroli obie kobiety "kryły" się nawzajem, przeksięgowując
    przywłaszczone pieniądze z kasy do kasy. Policja podaje, że przez ponad trzy
    lata kobiety ukradły z kas banku 505 tys. zł.

    Policjanci sprawdzają, jak było możliwe, że przez tak długi czas kasjerki
    mogły oszukiwać bank. Wykorzystywały one fakt, że w banku zawsze
    kontrolowano jedną kasę, a nie kilka naraz. Kiedy jedna z kobiet wiedziała,
    że to jej kasa będzie kontrolowana i że brakuje w niej pieniędzy wypisywała
    dokumenty, świadczące, że przeksięgowała określoną kwotę do kasy koleżanki.

    Sprawa wyszła na jaw w czasie szczegółowej kontroli. Okazało się, że w
    zaplombowanych workach zamiast gotówki były pocięte papiery.

    Obie kobiety były doświadczonymi kasjerkami - w banku pracowały ponad 10
    lat. Teraz odpowiedzą za przywłaszczenie powierzonego mienia znacznej
    wartości. Grozi za to do 10 lat więzienia.

    W środę Sąd Rejonowy w Gliwicach aresztował obie podejrzane. Sprawę prowadzi
    gliwicka prokuratura rejonowa.

  • 2. Data: 2002-10-17 13:03:05
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    Spoldzielczy.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2002-10-17 16:57:36
    Od: z...@p...onet.pl

    > Spoldzielczy.
    >
    > Pozdr.,
    > Piotr

    Odpowiedź mało dokładna - który spółdzielczy - jest ich tam kilka?

  • 4. Data: 2002-10-17 17:42:13
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    > Odpowiedź mało dokładna - który spółdzielczy - jest ich tam kilka?

    w teleexpresie pani prezes banku powiedziała "chciałabym zapewnić klientów
    banku śląskiego że ich pieniądze są bezpieczne"
    to była tylko migawka więc może się przesłyszałem (akurat rozmawiałem
    jeszcze przez tel) ale tak mi sie zdawało

  • 5. Data: 2002-10-17 18:09:05
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 17, 2002 at 07:42:13PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Pawe=B3 ?= wrote:

> [...]
    > to była tylko migawka więc może się przesłyszałem (akurat rozmawiałem
    > jeszcze przez tel) ale tak mi sie zdawało

    Nie, terminu 'slaskiego' nie uzyla. Czailem sie aby cokolwiek
    skojarzyc ;-)

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-10-18 09:04:53
    Od: greg <g...@b...pl>

    Dworcowa

  • 7. Data: 2002-10-18 10:31:36
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "greg" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Dworcowa

    Ale tam siedzibe bank ma dopiero niecaly rok (swoja droga ekskluzywna ta
    siedziba Banku Spoldzielczego - takie cos postawic ze skladek spoldzielcow?)
    wiec zabawa z przeksiegowaniem miedzy kasami musiala sie zaczac jeszcze w
    siedzibie na Barlickiego.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2002-10-18 22:08:44
    Od: "woy" <w...@g...NOSPAM.rubikon.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aoonte$lss$1@news.onet.pl...

> [...]
    ekskluzywna ta
    > siedziba Banku Spoldzielczego - takie cos postawic ze skladek

    Sa takie banki spoldzielcze (m.in. ten okradziony), ktore za swoje
    zyski moglyby kupic niejeden co mniejszy bank komercyjny.

    pzdr
    woy

  • 9. Data: 2002-10-19 12:02:36
    Od: "Andrev" <mail2andrzej(@go2.pl>

    Podobno na TVP 3 w aktualnosciach mowili ze Slaski

    --
    -
    Pozdrawiam

    Andrzej