  • 11. Data: 2003-05-26 12:06:49
    Temat: Re: Litwa i Bialorus- co z visa electron?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Niestety kolega m23m nie posiada aktualnych danych. Na Litwie nie ma
    już
    > powiązania LTL z USD; za to jest z EUR. Stały kurs wynosi 1 EUR =
    > 3,4528 LTL. Więc powyższe zestawienie pokazuje, że VE Millennium
    wypada
    > w tym przypadku korzystnie. Tak więc proszę nie wprowadzać ludzi w
    błąd.
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz Niedźwiecki

    i wystarczyło w google wpisać keitykla i otrzymałem m. in. taki link
    http://www.lb.lt/exchange/default.asp
    Tak więc, jeśli na Litwę, to nie na zakupy. Chyba tylko wódka jeszcze
    jest ciut tańsza, a może i nie. Ale nie chcę Was zniechęcać do odwiedzin
    tego, IMHO ciekawego kraju.

  • 12. Data: 2003-05-26 12:23:10
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Jeśli tak, to rzeczywiście sytuacja zmieniła się diametralnie. To mnie
    cieszy,
    > bo... sam używam VE Millennium. :-)
    >
    > A kantor koło mnie i tak od kilku dni sprzedaje lity po 1,05 PLN...
    :-)

    Mogę znać lokalizację i ile jeszcze mają litów do sprzedania. Po tak
    atrakcyjnym kursie, bym chętnie jakąś sporą sumkę zamienił.

  • 13. Data: 2003-05-26 12:34:23
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > Mogę znać lokalizację i ile jeszcze mają litów do sprzedania. Po tak
    > atrakcyjnym kursie, bym chętnie jakąś sporą sumkę zamienił.

    jak znam zycie to kurs sobie wisi a jak sie pojdzie zapytac to okaze sie ze
    litow w kasie nie ma...
    A jak ktos ma lity po takim kursie - to chetnie tez kupie, niedlugo wybieram
    sie na Litwe.

    D.