  • 1. Data: 2003-05-17 12:48:59
    Temat: Jakie karty na Cypr? :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No wlasnie - kiedys juz byla dyskusja, ale nie wiem co z tego wyszlo
    :)
    Do wyboru Visa, Maestro i chargowy MC z KB.
    Czym sie poslugiwac?
    Aha - przy okazji kase wybierac VE z Millennium, czy citkowym Maestro,
    a moze hyhy Fortis?

  • 2. Data: 2003-05-17 15:45:00
    Temat: Re: Jakie karty na Cypr? :)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ba5b1e$nuo$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Czym sie poslugiwac?
    > Aha - przy okazji kase wybierac VE z Millennium, czy citkowym Maestro,

    Z Egiptu winika ze jednak VE - choc musze powiedziec ze 2 dni pozniej
    wybieralem gotowke z innego bankomatu i kurs Citka byl lepszy niz Mille.
    BTW - moze przedplacona ING BSK?

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-05-19 11:36:01
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
> [...]
    > Czym sie poslugiwac?
    > Aha - przy okazji kase wybierac VE z Millennium, czy citkowym Maestro,

    Cypr jest bardzo cywilizowanym kraje, nastawionym na turystów więc nie ma
    problemu z płaceniem jakąkolwiek kartą. W miejscowościach turystycznych kartą
    można płacić dosłownie wszędzie (może poza leżakami na plaży :-), jest sporo
    bankomatów. Moje zeszłoroczne doświadczenia sprowadzają się do VC Raiffeisena i
    ME ING. Jeżeli chodzi o kursy lepiej wypadł VC, ale nie mogę ich porównać bo
    płaciłem w różnych dniach. A gotówkę lepiej przywieźć ze sobą (EUR i USD),
    kantory też są na każdym kroku.
    ________
    Yareck

  • 4. Data: 2003-05-19 17:44:04
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kartą
    > można płacić dosłownie wszędzie (może poza leżakami na plaży :-), jest

    o to prawda - w malej miesjcowosci wiecej bankomatow niz na moim osiedlu:)

    ja tam korzystalam z 3 kart. citi, fortis i bgz. najgorszy kurs mial fortis
    a najlepszy citi. z placeniem karta zadnych problemow.

    ciekawa jestem czemu akurat jedziesz na cypr - cypr i grecja sa zblizone
    "klimatem", ale grecja jest o niebo tansza. cypr jest drakonsko drogi, co
    nie zmienia faktu, ze spedzilam tam (jak na razie) cudowne wakacje swojego
    zycia:)

    aaa - funty cypryjskie kupilam w galerii mokotow w wwie.

  • 5. Data: 2003-05-19 17:49:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    rena wrote:
> [...]
    > zblizone "klimatem", ale grecja jest o niebo tansza. cypr jest
    > drakonsko drogi, co nie zmienia faktu, ze spedzilam tam (jak na

    Hy, hy - ja nie wybieralem. To kolezanka ktora tam wychodzi za maz :)

  • 6. Data: 2003-05-19 18:37:21
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:bab5bt$gbo$1@news.onet.pl...

    > Hy, hy - ja nie wybieralem. To kolezanka ktora tam wychodzi za maz :)

    za cypryjczyka, czy tak dla romantyzmu?:)

    rena, co wyszla za maz w paryzu...az sie lezka kreci na wspomnienie:)

  • 7. Data: 2003-05-19 21:24:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    rena wrote:
    > za cypryjczyka, czy tak dla romantyzmu?:)

    Za prawdziwnego Xypryjczyka poznanego w Anglii :)

  • 8. Data: 2003-05-20 04:52:04
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > Za prawdziwnego Xypryjczyka poznanego w Anglii :)

    to mi sie przypomnialo, ze widzialam na cyprze jadacehgo poloneza na
    cypryjskich numerach) wypelnionego po brzegi...chinczykami. smieszny to byl
    widok. nasze poldki nawet tam!