  • 1. Data: 2003-05-17 07:00:39
    Temat: Prosze o pomoc w sprawie założenia konta!
    Od: "Quazi Fazi" <Q...@w...pl>

    Witam
    Bardzo Was prosze o pomoc , chciałbym założyć konto zastanawiam się nad
    eKONTEM?
    I nie wiem czy to dobry pomysł? ile kosztuje utrzymanie takiego konta?
    potrzebuje jes tylko do jednej rzeczy otórz co jakiś czas będą na nie
    wpływać niewielkie kwoty od 40-100zł, oczywiście chciałbym je wypłacać tak
    aby za dużo nie płacić prowizji:)
    Co polecice? Ja w tych sprawach jestem zielony

    Dzięki

  • 2. Data: 2003-05-17 07:01:18
    Temat: Re: Prosze o pomoc w sprawie założenia konta!
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > Bardzo Was prosze o pomoc , chciałbym założyć konto zastanawiam się nad
    > eKONTEM?
    > I nie wiem czy to dobry pomysł? ile kosztuje utrzymanie takiego konta?

    Praktycznie nic nie kosztuje. Czy to tak trudno przejrzeć tabele opłat i
    prowizji na http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#ekont

  • 3. Data: 2003-05-17 07:16:04
    Od: "Quazi Fazi" <Q...@w...pl>

    Przy zakładaniu sa takie opcje
    Supermarket FI
    Kredyt odnawialny

    Co one oznaczaja? mam je zaznaczyć?

    Sa jakies minusy takiego konta?

    begin 666 01.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 4. Data: 2003-05-17 07:20:44
    Od: "Quazi Fazi" <Q...@w...pl>

    A co to jest
    Miesięczna opłata za korzystanie z polecenia zapłaty?
    Czego to dotyczy?

  • 5. Data: 2003-05-17 07:29:08
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > Przy zakładaniu sa takie opcje
    > Supermarket FI
    > Kredyt odnawialny
    >
    > Co one oznaczaja? mam je zaznaczyć?

    Jeśli nie wiesz co to jest to nie zaznaczaj. A przede wszystki przeczytaj
    wszytsko co jest na stronie mBanku i nie zadawaj takich banalnych pytań.

    > Sa jakies minusy takiego konta?

    Niektórym przeszkadza: mała liczba bezprowizyjnych bankomatów oraz brak
    możliwości wpłacania gotówki bez prowizji.

  • 6. Data: 2003-05-17 10:06:03
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Quazi Fazi" <Q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A co to jest
    > Miesięczna opłata za korzystanie z polecenia zapłaty?
    > Czego to dotyczy?

    Usługi "polecenie zapłaty" - nie korzystasz z tego, więc Cię nie dotyczy
    Z uwagi na intensywność Twoich pytań polecam
    http://www.mbank.com.pl/mczat/index.html

    RJCz

  • 7. Data: 2003-05-17 10:14:45
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    > Bardzo Was prosze o pomoc , chciałbym założyć konto zastanawiam się nad
    > eKONTEM?

    eKontem w mBanku czy eKontem w LukasBanku?

    > I nie wiem czy to dobry pomysł? ile kosztuje utrzymanie takiego konta?
    Bardzo dobry pomysł ;-) Praktycznie nic nie kosztuje

    > potrzebuje jes tylko do jednej rzeczy otórz co jakiś czas będą na nie
    > wpływać niewielkie kwoty od 40-100zł, oczywiście chciałbym je wypłacać tak
    > aby za dużo nie płacić prowizji:)

    Zależy jak będą wpływać? Przelewem bankowym to nic nie kosztuje. Wpłata w
    kasie Lukas Banku nic nie kosztuje. mBank nie mas oddziałów - więc nie
    wpłacisz (chyba, że skorzystasz z automatu w Łodzi). Wpłaty na konto na
    poczcie lub w obcym banku - stanowczo odradzam - drogo.
    Wypłaty w oddziale kosztują, więc pozostają bankomaty... W przypadku eKonta
    w Lukasie - masz za darmo wypłaty z bankomatów BZWBK, w przypadku eKonta w
    mBanku masz za darmo wypłaty z bankomatów Euronet. Pozostałe bankomaty - za
    słoną opłata ;-) Do obydwu kont otrzymasz za darmo kartę do bankomatu i
    transakcji w sklepie

    > Co polecice? Ja w tych sprawach jestem zielony

    Wybierz ten bank, którego darmowych bankomatów masz więcej w Twojej
    miejscowości. Albo załóż konta w obydwu - w końcu to nic nie kosztuje.

    P.S.
    Czemu mam przeczucie, że najodpowiedniejsza strona dla Ciebie to:
    http://www.izzybank.pl/ ;-)

    RJCz

  • 8. Data: 2003-05-17 10:23:05
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    > Przy zakładaniu sa takie opcje
    > Supermarket FI

    Jak masz za dużo pieniędzy to możesz zacząć tam oszczędzać - albo stracić
    jak pochopnie podejmiesz decyzje ;-)

    > Kredyt odnawialny

    Jak nie masz pieniędzy to możesz od nich pożyczyć ;-) Gorzej, że potem
    trzeba spłacić ;-)

    > Co one oznaczaja? mam je zaznaczyć?
    Lepiej nie... Jak zrozumiesz co to jest - możesz później dodać sobie te
    opcje

    RJCz

  • 9. Data: 2003-05-17 11:12:43
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Rafał J. Czekała wrote:

    > eKontem w mBanku czy eKontem w LukasBanku?

    > Bardzo dobry pomysł ;-) Praktycznie nic nie kosztuje

    Akurat w Lukasie to jednak kosztuje. e-Konto PRO 7 zł jak się nie ma 5
    tys. na nim lub lokatach, a można wnosić, że Kolega mieć nie będzie bo
    deklarował symboliczne wpłaty. Zwykłe e-Konto w Lukasie też może
    kosztować bo aby korzystać z pełnej funkcjonalności trzeba zapłacić 30
    zł za token. Poza tym sam wyciąg miesięczny kosztuje w e-Koncie 3zł, a
    nie wiem czy mozna z niego zrezygnować.

  • 10. Data: 2003-05-17 16:22:02
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Duke wrote:

    > Niektórym przeszkadza: mała liczba bezprowizyjnych bankomatów oraz brak
    > możliwości wpłacania gotówki bez prowizji.

    Jest nadzieja:
    Szczegóły wykonanej operacji

    Data operacji

    15-05-2003