  • 1. Data: 2003-05-17 15:07:56
    Temat: KosztyUtrzymanie Ekonta ?
    Od: "Quazi Fazi" <Q...@w...pl>

    HI
    Jakie sa minimalne koszty utrzymania Ekonta? na rok?

  • 2. Data: 2003-05-17 15:12:43
    Temat: Re: KosztyUtrzymanie Ekonta ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Quazi Fazi wrote:
    > HI
    > Jakie sa minimalne koszty utrzymania Ekonta? na rok?

    0 PLN

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-05-17 15:43:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:

    > 0 PLN

    + ewentualne koszty internetu, aczklwiek wszyscy o tym wspominajacy
    nie uwzgledniaja, ze np po poczte i tak i tak trzeba sie polaczyc.
    No chyba, ze ma sie stalke .... :)

  • 4. Data: 2003-05-17 16:10:14
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > + ewentualne koszty internetu, aczklwiek wszyscy o tym wspominajacy
    > nie uwzgledniaja, ze np po poczte i tak i tak trzeba sie polaczyc.
    > No chyba, ze ma sie stalke .... :)

    No to jak już jesteś taki dokładny to dodaj jeszcze koszt połączeń
    telefonicznych :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-05-17 16:16:26
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISbox43.pl>

    > + ewentualne koszty internetu, aczklwiek wszyscy o tym wspominajacy
    > nie uwzgledniaja, ze np po poczte i tak i tak trzeba sie polaczyc.
    > No chyba, ze ma sie stalke .... :)

    He, he :)
    Jak już chcemy być tacy dokladni, to powinniśmy procentowo podzielić czas
    spędzany w internecie na ten spędzany przy obsłudze banku i na pozostały.
    Dla przykładu wyjdzie, że 50% czasu spędzonego przed kompem zajmuje nam
    obsługa banku (banków), to tyle kosztów za dostęp do netu powinniśmy
    doliczyć do kosztów obsługi ekonta... :))

    Pozdr.
    MM

  • 6. Data: 2003-05-17 20:28:11
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISbox43.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obsługa banku (banków), to tyle kosztów za dostęp do netu powinniśmy
    > doliczyć do kosztów obsługi ekonta... :))

    A telefon?? Trzeba dzwonic na mlinie a na poczatku to nawet czesto (haslo na
    to, haslo na tamto, zamowic karte itp)

  • 7. Data: 2003-05-17 22:36:56
    Od: "k.b" <k...@w...pf.pl>

    A prąd do komputera,
    a amortyzacja sprzętu.

  • 8. Data: 2003-05-17 23:36:16
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No to jak już jesteś taki dokładny to dodaj jeszcze koszt połączeń
    > telefonicznych :-D

    a to juz jest koszt dosc znaczacy i swiadczacy o jakosci banku ! (i
    kompetencji jego obslugi)
    np majac konto w lukasie - koszt ten zawsze wynosi zero (bez wzgledu na
    kompetencje) :-) z przyczyn 0800, ale to daje swobode dzwonienia az do
    zaspokojenia informacyjnego
    ale majac juz konto w mbanku - koszt ten jest juz znaczny ! zwlaszcza dla
    kogos kto chce zrozumiec ideę mimo uzyskiwania sprzecznych informacji
    korzystajac z posiadania bilingu przeanalizowalem, ze do mbanku dzwonilem w
    ciagu ostatniego okresu :-) 2 krotnie i suma tych rozmow wynosi ok 11 zl !
    wydaje sie, ze niby nic ? ale to jest koszt dosc spory - przynajmniej wg
    mnie
    a jakie ma to znaczenie dla usera, ze nie sa to pieniadze placone bankowi ??
    wg mnie zadne - wzazne, ze organizacja bankowa przyczynila sie do wlasnie
    takiego kosztu
    Oczywiscie mozna smiac sie, ze kosztem jest rowniez prad itp - ale tak
    wlasnie jest ! to sa prawdziwe koszty i o ile z czysto detektywistycznego
    zainteresowania spieralem sie niedawno o prog oplacalnosci posiadania karty
    kredytowej (a wcale maly nie wyszedl) to moge sie i posierac o to czy
    dlugotrwale wysluchiwanie niebiansko pieknej muzyczki na infolinii jest dla
    klienta celem samym w sobie i czy mozna mowic o darmowosci jesli koszty
    staja sie co najmniej "wymierne"
    :-)
    //zainteresowany z wysmiewania kosztow

  • 9. Data: 2003-05-18 08:08:13
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik k.b napisał:
    > A prąd do komputera,
    > a amortyzacja sprzętu.

    Pozwolę sobie zauważyć, że siedząc przed kompem lub rozmawiając przez
    telefon zużywamy pewną ilość energii (kilokalorii). Tak więc do kosztów
    obsługi ekonta doliczyłbym zestaw bułka z bananem (albo słoik dżemu
    zależnie od ilości przeprowadzonych operacji) aby uzupełnić te kilokalorie.

  • 10. Data: 2003-05-18 08:16:49
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

> [...]
    > obsługi ekonta doliczyłbym zestaw bułka z bananem (albo słoik dżemu
    > zależnie od ilości przeprowadzonych operacji) aby uzupełnić te

    A po te produkty tzreba pojsc do sklepu, co dramatycznie zwieksza koszty -
    kolejne kilokalorie!
    S.