  • 1. Data: 2002-08-01 19:10:43
    Temat: co to "mutual funds financial service"
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Przepraszam, ze znowu tak, ale nie wiem za bardzo jak dobrze przetlumaczyc:

    mutual funds financial service

    Czy to cos w rodzaju SKOKu?? ;)

    Z GORY DZIEKI!

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-01 19:23:41
    Temat: Re: co to "mutual funds financial service"
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > Przepraszam, ze znowu tak, ale nie wiem za bardzo jak dobrze
    > przetlumaczyc:
    >
    > mutual funds financial service
    >
    > Czy to cos w rodzaju SKOKu?? ;)

    Nie, to coś w rodzaju OFI :)

    Mutual funds to fundusze inwestycyjne.

  • 3. Data: 2002-08-01 19:31:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mutual funds to fundusze inwestycyjne.

    Dzieki!

  • 4. Data: 2002-08-01 21:23:48
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > Dzieki!

    Prosim ;)

    a tak przy okazji "coś jak SKOK" to savings and loan association

  • 5. Data: 2002-08-02 04:36:46
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "Robert" <m...@w...pl> wrote in message

    > Prosim ;)
    >
    > a tak przy okazji "coś jak SKOK" to savings and loan association

    a nie po prostu 'credit union' ?
    IMHO struktura wlasnosci i cel dzialanie jest identyczny...

    Pozdrowionka
    Tadeusz